raggabast Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Jeg har en SMC barricade 7004abr router som jeg ikke kommer meg på nette med. Har fulgt bruksanvisninga til punkt å prikk men kommer ingen vei. har prøvd å skrive inn dns adresse, funka ikke. Har et Zyxel Prestige 600 adsl modem som kom i startpakken til telenor. Har aldri satt opp nettverk før, så jeg trenger HJELP Lenke til kommentar
Noname Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Telenor S*** når det hjelder deling av internett... ikke skriv inn noe DNS... 1. du må sette Wan på clone Mac address.... etter det så prøver du å koble opp fra maskinen din... Tror det skal funker da... har bare koblet det opp 1 gang ... :oops: her har du siden til telenor.. http://www.online.no/guide/adslguide_veile...ninger.html#pk7 du få lykke til.. Lenke til kommentar
eiga Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Regner med at du nettopp har fått startpakken..?? Da må du vente til du blir tilkoblet, står i papirene når det skjer. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Jeg har en SMC barricade 7004abr router som jeg ikke kommer meg på nette med.Har fulgt bruksanvisninga til punkt å prikk men kommer ingen vei. har prøvd å skrive inn dns adresse, funka ikke. Har et Zyxel Prestige 600 adsl modem som kom i startpakken til telenor. Har aldri satt opp nettverk før, så jeg trenger HJELP Du bruker PPPoE og har @online.no etter brukernavnet? Lenke til kommentar
raggabast Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 har hatt Online ADSL ett halvt år nå,men har ikke brydd meg om å dele linja før nå. Lenke til kommentar
eiga Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Du bruker vel fremdeles ADSL-modemet fra telenor? Den skal stå før SMC'en Lenke til kommentar
raggabast Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 Selvsagt bruker jeg modemet Lenke til kommentar
raggabast Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 bruker PPoE, men ikke @online.no Lenke til kommentar
agvg Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 bruker PPoE, men ikke @online.no Da ligger nok problemet der. Lenke til kommentar
raggabast Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 Takk for hjelpa. viska ut dns og brukte @online.no på brukernavn, da funka det. Life Is GREIT Lenke til kommentar
eiga Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 bruker PPoE, men ikke @online.no man forspørrer seg ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå