Louisvuitton Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg har tentamen i engelsk VG1 i morgen. Tema for forberedelselsdelen heter "Social conditions". Det er et vedlegg som heter "How poverty fuels racism" av Faisal Islam. Har noen hatt en slik eksamen eller tentamen? Er det noen som har litt tips? Lenke til kommentar
heihei91 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Jeg har tentamen i engelsk VG1 i morgen. Tema for forberedelselsdelen heter "Social conditions". Det er et vedlegg som heter "How poverty fuels racism" av Faisal Islam. Har noen hatt en slik eksamen eller tentamen? Er det noen som har litt tips? Hei! Ossen var tentamen? Jeg har den samme som deg i morgen og jeg lurte på om du hadde lyst til å hjelpe meg litt! Hvilke spørsmål fikk dere? Takk på forhånd!.... Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Hei! VI skal ha tentamen den 16. mai. Lurer på om vi får det same...? Lenke til kommentar
BoondockSaint Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Til dere som skal ha engelsk tentamen. vår vg1 https://www.diskusjon.no/index.php?session=...p=10082028& Helt nederst står oppgaven vi fikk. Både berg og foss hadde denne som tentamens oppgave, så er jo mulig at dere får den og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå