SuperMorten Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Lurer på om "jump to file..." funksjonen finnes i nyere versjoner av winamp. Bruker fortsatt winamp 2.81 da jeg ikke klarer meg uten "jump to file". Håper noen kan hjelpe meg med dette... Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Jeg bruker ikke denne funksjonen og har ikke nyeste winamp, men ifølge bruttern så mangler denne funksjonen i nyeste winamp. Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Om det er den funksjonen du får ved å trykk på j'tasten så er den borte ja. Men den har et media library som har alt du har av media inne. Fungerer til en viss grad, men langt i fra like bra Lenke til kommentar
SuperMorten Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2003 Har prøvd media library, men det duger absolutt ikke. Er alt for tungvindt.... Lenke til kommentar
rockingchair Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Er så enig, jump to file commandoen er jeg helt avhengig av. Er fælt å bruke no annet som ikke har det. *lure på hvorfor dem kutta ut det i nyere vrs.* Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Utdrag fra "Read me" i Winamp 3: "- If you miss the J key from winamp 2.x, try hitting F3 in the playlist editor." Er det dette dere savner? Bruker det ikke selv, så jeg vet ikke om det har nøyaktig samme funksjon... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå