ironic Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 To rivaliserende varulvflokker – og 13 år gamle Timothy er den eneste som kan stoppe dem. Les mer Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Så den for en stund siden, er enig i karakteren. Dårlig. Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hater filmer om vampyrer og varlulver med superteknologi og masse piss. Ikke nødvendigvis superteknologi, men liksom, motorsykler og pistoler, det kan være kult, men det er så oppbrukt. Kommer det ikke en skikkelig en snart? Lenke til kommentar
athorb Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Rhona Mitra barsker seg om dagen? I alle fall gjør hun det både i den nye filmen Doomsday, og i denne, skal jeg dømme utifra bildet i anmeldelsen. Det må hun forøvrig gjerne gjøre, hun er deilig. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 har denne filmen hjemme, men har ikke surra meg til å sette den på enda, da jeg ikke synes den så noe spes bra ut. denne anmeldelsen trekker jo ikke akkurat opp heller med tanke på interesse for å se den. men hey, rhona mitra er jo en god nok grunn. kanskje jeg fyrer den opp til søndagen, da skjer det jo vanligvis ikke noe alikevel. gleder meg til doomsday. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg