b-real Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 men jeg fikk helt noia av blair witch projekt.. jeg tror jeg er lettskremt! Det gjorde dah de fleste som så nr1 for første gang...Jeg gjorde i allefall det Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 tja.. de fleste som hadde sett den på kino synes den var kjedelig og teit.. av de jeg kjenner liksom.. bestevenninna mi synes den er latterlig lame.. og hun er vist en av mange.. tror nok vi er noen av de få som synes den er bra og skummel! 2eren er og skummel.. men ikke like skummel.. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 unwill: hva? ikke? hm.. men jeg fikk helt noia av blair witch projekt.. jeg tror jeg er lettskremt! Latterlig film. Eneste litt på sluttet da de var i huset, men ellers så var den latterlig. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 under hele "the ring", satt jeg egentlig og lurte på når det skumle skjedde.. om det liksom skulle bygge seg opp og bli sånn PLUTSELIGKJEMPESKUMMELT! (GISP!) .. det skjedde aldri. Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Psilocybe: Synd for deg at du ikke fikk noe særlig ut av den, for min del satt den helt fint! Så den på nattkino for to uker siden (hadde ikke sett / lest om Ringu), og vi som var der fikk noen gode hopp i stolen.. Guffent med den lille sneipen av en guttetass, HAN er skummel han! Bestiller Ringu-trilogien fra nett snart, må se mer av dette. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Yey! I går var det en uke siden jeg så filmen, og jeg lever enda! Jeg syns filmen var bra, ikke så skummel som jeg hadde trodd. Men det var litt creepy da hun kom ut av TV'en... Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Men det var litt creepy da hun kom ut av TV'en... Det kan du godt si. Lenke til kommentar
Lemric Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Jah, da har jeg sett den... Er jeg redd nå? Klart svar der; JA! Er derimot litt lettskremt oxo da... =) Tør ikke gå helt opp på det mørke rommet mitt jeg nå... Sitte her i stolen å sove tenker jeg meg... Og få broder til å bli hjemme fra skolen imorra så jeg slipper å være alene hjemme... *smart* =) Syns filmen var bra jeg... Gåsehud fra start til slutt... Var veldi gla når lærettet ble svart etter at ho sto i dusjen... "ahh... Endelig ferdi" tenkte jeg, så slipper jeg å skvette mer, men akk nei...! Her kommer det mer! PS: Ja, jeg er lettskremt! =) Lenke til kommentar
unwill Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 Var det noe som satt der til rulleteksten er ferdig? Jeg stakk, men forventet egentlig at et eller annet creepy skulle skje når rulleteksten er ferdig... f.eks. at hun kom ut av lerretet Lenke til kommentar
dangerc Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 jeg syntest ringu (den japanske vesionen) er MYE bedre en den amerikanske. sadoko er jo konge, en amerikanske versjonen inneholder for mye spesialeffekter. her utførte hideo nakata en aldri så liten genistrek syntest nå jeg. ringu og ringu2 kommer snart på kino (bergen filmklubb) *glede seg* og jeg quoter"Kult, horror, Japan – trenger vi si mer"... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå