unwill Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Så akkurat den amerikanske versjonen av The Ring. Ikke så veldig skummelt akkurat, men jeg skvatt hele 1 gang under filmen. Stemningen kunne vært mer "skummelt", men greit nok. Det var jo spennende da... Hva syns dere om filmen? Lenke til kommentar
eught Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Jeg synes den var ganske skummel og har i ettertid måtte se meg bak ryggen en del ganger om kvelden/natten. Men så er jeg av den lettskremte typen også da. (Men det er vel også da man får mest ut av skrekkfilmer?) Edit: Glemte å gi terningkast. Den får 5'er av meg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Jeg har kunn sett den japanske(eller asiatiske) versionen av filmen, og jeg var MEGET imponert av japanerene som faktisk har laget en meget bra film(kanskje ikke sånn at man skvetter til) der stemningen absolutt er å ta på. Men slutten var litt tynn, så jeg håper at de har forbedret den i den amerikanske versionen. Ringu (The Ring) får vel en 4'er av meg. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 the ring (am. verson) får 5-6 av meg! Lenke til kommentar
Izex Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Den var grei den, hoppa vel i stolen ettpar ganger mindre enn hun vedsiden av meg , men mange bra scener...Har sett bedre da men hehe -Den får to "snake eyes" (4 på terningen) av meg. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 hadde den japanske versjonen, men den ble tatt av et hd-krasj (faktisk eneste som gikk ivei :o ) og den amerikanse nekter jeg å se før jeg har sett den originale Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 har sett den japanske utgaven, og det eneste som var noenlunde creepy, var når hun berten tok knekken på han barte-fyren. ellers var filmen et stort gjesp, spesielt siden alle hadde hypet den opp i skyene.. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 The Ring er IMO bedre enn Ringu. Får 7.5/10 av meg Lenke til kommentar
unwill Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 Syns den japanske versjonen hadde bedre "stemning" liksom. Den bygger seg opp... mens den amerikanske hadde mere "skvette" faktor... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 The Ring er IMO bedre enn Ringu. Får 7.5/10 av meg Din IMDB-rippoff Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Skal se den på kino i dag, håper jeg blir skremt Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Skulle se Gangs og New York, men den var utsolgt så jeg havna på premieren til The Ring istedet. Grei grøsser, fikk mang kvinnfolk i salen til å grine, og meg til å le. Terningkast 4,5 Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Skulle se Gangs og New York, men den var utsolgt så jeg havna på premieren til The Ring istedet. Grei grøsser, fikk mang kvinnfolk i salen til å grine, og meg til å le. Terningkast 4,5 :o grine? jeg skal se den til fredag tenkte jeg.. kunne godt tenkt meg å bli skremt.. men grine! jeg trodde det var en grøsser? ikke Titanic liksom? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Din IMDB-rippoff hehe, liker å rate filmene x av 10 poeng med 0.5 som intervall. 1-6 blir for grovt IMHO. Liker ikke helt ordet "terningkast" heller da ratinger ikke skal være helt tilfeldig. oi hehe, så jeg hadde rata filmen likt som imdb også jo =) pleier som regel å ligge litt under imdb ratinga. PanzerFaust: Hvordan i pokker klarer du å slå 4.5 med en terning? Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 jeg skal se den til fredag tenkte jeg.. kunne godt tenkt meg å bli skremt.. men grine! jeg trodde det var en grøsser? ikke Titanic liksom? Det satt ei bærte bak meg som begynte å grine. Det var nok heller av skrekk enn av sorg Eller kanskje det var typen hennes som valgte å slå opp midt under filmen...hvem vet Du har med andre ord ikke noe å bekymre deg Penta. Etter hva jeg har lest virker du som ei temmelig robust dame PanzerFaust: Hvordan i pokker klarer du å slå 4.5 med en terning? PanserNeven kjører showet i dag ja I'm a regular comedian Lenke til kommentar
unwill Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 Terningkast; Hvorfor tror du det finnes 6 karakterer på ungdomskolen og vgs? Sensorer og lærere bare slår en terning for å bestemme din karakter... det fungerer der og det fungerer på filmer også Har faktisk sett Gans of New York også, syns den er litt rar jeg. Penta; Vet ikke om det er den riktige filmen for å bli "skremt". Kjæresten min ble ikke skremt i det hele tatt. Den er ikke så skumell... *** ring ring *** 7 days.... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Har sett filmen nå , den var rå! Skvatt som faen! Likte det med alle ringene overalt Lenke til kommentar
smetho Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Akkurat kommt hjem selv. Tror eg ska ringe venninna mi nå. Hu va vettskremt Og hu sko være hjemme alene i natt...det er nærmest storm ute nå. Hihihihi *ond latter* Men filmen var bra den! Sjelden jeg går fra kinosalen med et sånn kick! *hmm, ble litt skummelt her nede i kjelleren nå* Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Den var så pass skummel at jeg lot vær å skru på tv i går kveld :oops: Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 PanzerFaust: hm.. ok.. grine av skrekk! wow! *glede seg* robust? jaddah! unwill: hva? ikke? hm.. men jeg fikk helt noia av blair witch projekt.. jeg tror jeg er lettskremt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå