Gå til innhold

XP eller server 2008


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t8fn5F
Gå for 2008, om du har den muligheten. Selv med aktivert Vista-utseende er det kjappere enn Vista. Drivere burde ikke være noe problem; det fungerer med Vista-drivere, i tillegg til mange XP/2000-drivere.

Bruk 2003 drivere før du bruker XP/2000 drivere. 2008 er skrevet på samme lest som 2003 med Vistatillegg...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F
bare lurer på om spill funker bra i server 2008 eller er det mer beregnet på bare kontorskriving og slikt

:p

Vel 2008 er servere, så den er vel ikke berregnet til "kontorskriving" i utgangspunktet. Har dessverre ikke testet noen spill på min prøveversjon av 2008 server, men den funker knallgodt til nedlasting og sånne langsomme prosesser...

Lenke til kommentar

har hørt du kan laste ned server 2008 trial version. men er jeg hvet bare ikke hvilken versjon jeg skal ha. 64-bit Datacenter/Enterprise/Standard. hvilken er den beste for en som bruker xp i dag, (har også brukt vista ultimate men det ble for treigt).

 

og hvordan står det til med drivere til server 2008 skal jeg bruke vista drivere eller xp eller .....

 

takker for svar :new_woot:

 

lagt til: fandt ut at det allerede var svart på dette :blush:, men lurer fortsatt på hvilken versjon jeg skal velge

Endret av __Rainmaker__
Lenke til kommentar

Har instalert windows server 2008 standard (32bit, vet ikke helt hvorfor men...)

Det føles ikke trigere enn xp men, jeg har nesten gitt opp i å få til alle de tingene som står her: http://www.win2008workstation.com/wordpress/ :blush:

 

siden jeg vil ha ett os som er lett å få til å funke på kort tid (max 2 timer), og kjører dual boot med ubuntu. så har jeg veldig lyst til å instalere xp i stedet. :no:

 

noen som har noen råd om hvordan jeg kan få det til å funke som en fersk xp instalasjon?.

Trenger hjelp, vist ikke så blir det ubuntu og xp på meg. :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...