unwill Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Alt ordnet seg i dag, ca 1 uke etter at det skjedde... Jeg bestilte en 512 MB PC 2700 DDR Ram, og de sendte med et 256 MB PC 2100 DDR Ram. Jeg merket det ganske fort, sendte mail til dem, og de brukte ikke mange dager på å fikse det. I dag fikk jeg en pakke (hjem til døren) og der var den riktige RAM brikken. Dette kan man jo tolke både positivt og negativt. Det er dumt at de kan ta feil og sende deg feil vare, men sånt skjer jo, og jeg syns de taklet det veldig bra. Jeg trengte ikke å betale porto tilbake en gang... (forventet ikke noe annet heller da). Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Heh. Jeg har opplevd å få feil vare jeg og. Fra Komplett.no jeg bestilte Standard 512 MB 333MHz DDR RAM, men fikk TwinMos 512 MB 333Mhz DDR RAM! Jeg klager ikke Lenke til kommentar
radivx Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Tja vet ikke om det er en feil... tror det går for det samme,... elller noen ansatte er snille... JEg får TwinMOS jeg oxo i stedet for "Orginal"... Men jeg vet ikke jeg Lenke til kommentar
zTab Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Heh. Jeg har opplevd å få feil vare jeg og. Fra Komplett.nojeg bestilte Standard 512 MB 333MHz DDR RAM, men fikk TwinMos 512 MB 333Mhz DDR RAM! Jeg klager ikke Det er sannsynligvis ikke feil.. Hvis du bestiller noe som er "no-name" eller "original" kan du i hovedsak få hva som helst av merke egentlig.. Kommer sikkert av hvor mye de har på lager av forskjellige ting osv.. Lønner seg nok i noen tilfeller å kjøpe no-name.. Akkurat som å reise uspesifisert på sydentur og ende opp på luksushotell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå