AndersT2 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Jeg fikk nettopp Rock Band til PS3. Men jeg får ingen lyd i spillet. Alt virker fint ellers, har lyd i andre spill, og menyer på PS3, også når jeg står på disk iconet til Rock Band. Men i selve spillet så får jeg ingen lyd overhode. Har vært i lydmenyen der, har prøvd med og uten Dolby Digital avhuket. Ikke ett pip å spore. Kan disken være defekt. Litt rart når alt annet ser ut til å funke smertefritt i spillet. Testet å spille igjennom en låt, og ingen problemer (men litt vel kjedelig uten lyd). EDIT: Da ble det lyd. Det kom bare helt av seg selv. Endret 23. april 2008 av AndersT2 Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Sjekk at HDMI-kabelen din sitter skikkelig. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 Sjekk at HDMI-kabelen din sitter skikkelig. Rart hvis det skulle være det når jeg hadde lyd fra alt annet på PS3en, alt utenom selve Rock Band spillet. Men som jeg la inn på slutten. Det har på en eller annen måte fikset seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå