Gå til innhold

Paladin Holy specc, ingen sjangs i PvE?


Anbefalte innlegg

Hei! jeg er Paladin som er holy specced [lvl 70].

Og jeg har nesten ikke en eneste sjangse i PvE mot mobs på min level, jeg kan ta maks 2-3 stykker på en gang.

 

Det som er problemet er at nesten alle daily questene har noe med å drepe mobs. Og for en som er holy specc så er det ikke lett å tjene penger.

Jeg har ikke DPS gear, fordi når jeg respecca holy for lenge siden bytta jeg det ut og solgte det til vendor.

 

Du kan kanskje si; Hvis du respeccer til Retribution så har du mye bedre sjangs.

Men; Jeg er healer i Karazhan, og de vil at jeg skal være holy. Respeccing koster 50g per.

 

Du kan kanskje si; Er det ikke bare å spørre en venn?

Men; Jeg har spurt, men folk har enten gjort de, ellers så har de ikke tid. =/

 

[ Jeg har verken cooking 375, eller fishing 375. For de daily questene. ]

 

Så jeg lurer på om det er en veldig bra måte å tjene penger på uten å respecce hele tiden.

Takker på forhånd for svar som kan hjelpe meg. :]

Endret av Romis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det fins en god del dailies som går an å gjere med holy spec.

 

Har sjøl en restodruid og kan gjere sso q i nagrand, ogrila og shatari skyguard q's i bem. sso q's i hellfire går også an uten å slå i hel noke som helst (då kan du riktignok berre gjer et av q'a). Men i hellfire tar det ca 15 sek å finne seg kompis.

 

ellers er det også dailyq på den nye øya, bl.a. et bombeq der det ikkje krevast noke på spec.

 

Syns det dog er litt pussig. Har sett palas slaye som faen nedi mines på netherwingøya. Holypalas ja. =)

Lenke til kommentar
Hei! jeg er Paladin som er holy specced [lvl 70].

Og jeg har nesten ikke en eneste sjangse i PvE mot mobs på min level, jeg kan ta maks 2-3 stykker på en gang.

du har nesten ikke sjangs mot en mob på din lv? du greier bare 2-3 samtidig!? er mer enn de fleste andre klasser tar på en gang når de farmer. så om du greier 2-3 på en gang har du vel ingen problemer med en som kjetilkl sier..

Endret av Christeven
Lenke til kommentar
Hei. Jeg spiller protection paladin. Jeg kan maks ta 100 mobs på en gang. Hjelp meg.

 

Hmm. Skjønner ikke helt problemet? Kan du utdype deg? 100 mobs på engang er VELDIG bra! Har faktisk litt problem med å skjønne om du sier sannheten når du sier du kan ta 100 mobs på en gang. Ikke mange som klarer det..

Lenke til kommentar
Hei. Jeg spiller protection paladin. Jeg kan maks ta 100 mobs på en gang. Hjelp meg.

 

Hmm. Skjønner ikke helt problemet? Kan du utdype deg? 100 mobs på engang er VELDIG bra! Har faktisk litt problem med å skjønne om du sier sannheten når du sier du kan ta 100 mobs på en gang. Ikke mange som klarer det..

er litt usikker på om du er sarkastisk eller ei, men virker som du er seriøs. til det sier jeg lol ;)

Endret av Christeven
Lenke til kommentar
den beste måten og tjene penger på som jeg veit om er Mining..jeg har tjent enorme summer på den geniale profen..anbefales på det sterkeste <3

Kan bekrefte at mining er genialt, har en lvl57 shaman som jeg driver og gjør klar for outland, hadde lvl300 Leatherworking men skippa den fordi jeg har en Druid med 375leatherworking, fram til nå har jeg minet meg opp til lvl247 mining og tjent nesten 600g bare på det.

Lenke til kommentar

Levle opp fishing og cooking, når du når 375 så kan du fange fisker som selger greit på AH etter litt triksing med kokefatene. Dette krever minimalt med dreping.

 

Daily quester som noen har nevnt i Ogri'la og Skettis er veldig kurante siden det krever minimalt med dreping. Spe på med daily PvP, daily heroic og kanskje også daily normal om den er samme stedet som daily heroic.

 

Du kan også bruke dine professions bra, selv om det ikke er en like effektiv måte å tjene gull på. Det dropper enchanting recipies i Karazhan og vanlige 5 manns instancer som du jo kan tjene litt på å crafte for folk. Med tailoring kan du lage primal mooncloth (eller hva din spesialisering er) og selge det på AH. Med tailoring kan du også crafte en del billig crap som du så disenchanter og selger dust, shards osv på AH.

 

Levle opp roguen sakte men sikkert, mye penger i å levle opp en char til. Si du gjør Ogri'la og Skettis på to chars - 6 quester totalt som tar deg 20 - 30 minutter. Det er da ca. 60 gull for kort innsats. Om du gjør det hver eneste dag så har du nok snart god råd.

 

Og ellers så kan du gjøre quester du ikke gjorde ferdig under leveling, da er det også ikke så vanskelig å finne andre som gjør samme quest og som gjerne vil gruppe med deg.

Lenke til kommentar

Vil bare gjenta dette med å tjene penger på mining:

 

Man trenger ikke være 70 for å tjene gode penger her. Dersom det er noen som leser dette som er helt ferske: Mining er den beste måten å tjene penger på mens man levler opp (og ikke enchanting hehe). Miner man alt man kommer over og selger alt på AH har man penger nok til fett utstyr, enchants og hva det måtte være på veien opp til 70.

Lenke til kommentar

send linken til armory?

 

Vis du går til quest området med lvl 65-67-68 mobs som Ikke kan counterspell og ikke gjøre så veldig mye fuck med din healing skal du fint kunne pulle 10 mobs som holy og bruke consecrate til og drepe de til døde med healing + aoe + mana blessing og mana oil på våpen mens du judger med wisdom og sealer med wisdom får og holde mana oppe:)

 

pleier og queste med min pala og ja de nye daily questene er det 1 type mob jeg HATER der og det er de første nye drittene som mana drainer :p men eller's går det greit :)

 

bloodelf = pull 5-10 stk focus på de som healer og bruk holy sock etc og nuke de ned

 

Demons = må jeg forklare? du har aoe + aoe + 2x Shock på de :)

 

nagas er plagsomme men pleier og gå greit:) husk bubbel er din venn til og få mobs til og komme innen Melle range <3

 

:)

Endret av DaXoN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...