Zezner Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hei, endelig nærmer båt sesongen seg, og da tenkte jeg at jeg måtte begynne å gjøre noe med båten som ligger i hagen. Den har ligget et par år på land, så jeg har tenkt til å lakkere den. Er det noen som har noen tips til sted for å få noen til å gjøre dette? Og hva må gjøres før den evt. leveres til lakkering? Det var noen "sår" på den ifjor, husker ikke hva det heter, men for å fikse dette måtte jeg pusse vekk all lakken. Hvordan skal man fylle disse bulkene for å gjøre den klar, og hva må gjøres på resten av båten? Tusen takk for svar Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hvis de "hakka" du snakker om ikke er så store, så kan du bare bruke glassfibersparkel til å fylle med for så å pusse det glatt og jevnt etterpå. Lenke til kommentar
Zezner Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 De er ikke så store så da blir det vel det jeg gjør! Takker. Så hva må gjøres med resten av båten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå