Betenkt Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hei der! Lett etter en god løsning veldig lenge nå, men skulle gjerne hatt en switch med disse specsa: Inn: HDMI med L/R til lyd RGB (sånn som f.eks. DVD-spillere og Wiien bruker) DVI med R/L til lyd Ut: DVI female 3.5mm minijack (så jeg kan koble til alt fra headset til pc-høytalere, men er OK hvis det bare er R/L her også, kan finne en adapter e.l.) Takker for alle, eller ingen forslag! Har lett en god stund, så tviler på at det finnes noe jeg ikke har sett på, men verdt et forsøk Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Tviler på at du finner dette. HDMI og DVI sender digital signaler, mens komponent sender analoge. Det nærmeste jeg tror du kommer noe sånt er en helt vanlig forsterker med HDMI-switching (og bruk av dvi -> hdmi adaptere) Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 Men kan da finnes en boks med adaptere innebygd? Finnes jo adaptere som digitaliserer analoge signaler? Finnes det switcher uten RGB da? For øyeblikket trenger jeg bare Inn: DVI og R/L Ut: DVI 3.5mm minijack Men tenker å flytte noen av mine andre dingser også inn hit, så er jo alltid fint med noen ekstra innganger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå