myhken Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Er det noen som vet om det er mulig å få tak i Vista SP1 orginal plate, uten å måtte kjøpe en ny lisens? Har i dag en ultimate lisens og tre home premium lisenser, så trenger ikke flere lisenser. Men er ute etter kun orginal plata da med SP1. Prøvde å se på Microsoft men finner ikke noe sted der jeg bare kan bestille en ny plate med SP1 inkludert. Noen som vet hvordan, om det i det hele tatt er mulig, jeg kan få tak i kun DVD plata med Vista (og ikke betale mer enn porto + noe gebyr, men langt under 1.000 kroner) Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Skal vel være mulig å lage med vLite Gikk ihvertfall å intergrere service packs med gamle nLite for XP Lenke til kommentar
myhken Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 Skal vel være mulig å lage med vLite Gikk ihvertfall å intergrere service packs med gamle nLite for XP Er ute etter orginal plate jeg....har to Vista orginal plater i dag (32bit og 64bit) men for å slippe å legge inn SP1 hver gang jeg formaterer pcen, så hadde det vært kjekt med en orginal plate med SP1 Lenke til kommentar
Roger J. Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Sjekk ut denne Det går ikke å få gratis orginal-plate. Du må dessverre kjøpe ny lisens hvis du absolutt må ha orginal med sp1. Endret 23. april 2008 av Amphion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå