Weir Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Når eg kobler til min eksterne harddisk til Windows XP Home Edition (Stasjoner PC) den slår seg av når den har slått seg på. Men når eg gjør det samme på Linux Ubuntu 8.04 (Bærbar PC) finner maskina den. så hvorfor virker den ikke på XP? Eg hadde den koblet til XP'en tidligere i dag og den virket fint. Omstart av maskinen hjelper ikke. EDIT: I dag virker den. Men en ekstern harddisk skal ikke være sånn? Burde eg kontakte Komplett.no (Der eg kjøpte den) og si i fra om feilen eg fikk i går? Endret 24. april 2008 av morten8035 Lenke til kommentar
Peat Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Så lenge den virker som den skal nå trenger du strengt tatt ikke å kontakte komplett - men det gjør sikkert ikke noe om du forteller at du hadde problemer med den. Kanskje det er et kjent problem med den utgaven av disken..? Så får du kanskje tilsendt en ny Lenke til kommentar
Weir Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 Den som eg har problem med nå er en eg har fått til send fordi den forrige eg hadde klikka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå