akkapakka Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg har problemer med min laptop-skjerm hvis jeg åpner den og drar skjermen helt rett 90 grader, så forsvinner bilde, blir helt svart. To eksempler: Hvis den er slik - er den helt svart. Hvis den er slik ser jeg bilde: Så jeg er nødt til å bruke ekstern skjerm. Noen løsning? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Lukter vel dårlig kontakt i en ledningstilkobling, enten i selve maskinen eller oppe ved panelet lang vei. Eventuelt kan det være den bryteren som slår av skjermen når maskinen er lukket som har fått en knekk. Hvis du ser nøye på skjermen i godt lys, når den er såpass langt oppe at den er svart, kan du da skimte bildet svakt? Eller er den fullstendig svart som når maskinen er avslått? Lenke til kommentar
akkapakka Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 Er helt svart. Når jeg drar den opp 90 grader så kom det bilde i noen sekunder, men forsvant igjen. Er det billig å få det fikset tro? Bor i Oslo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå