eliph Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Er xbox live nede nå? Får feil på MTU testen når jeg skal koble til xbox live. Aldri opplevd dette før.. Slenger på et spørsmål til her. Reutern min er fucket, så jeg har koblet lan kabel direkte i modemet. Kanskje derfor jeg får Failed på MTU testen? Er inne på modem konfigurasjonen i explorer (typ 192.168.100.1), men jeg får ikke access til Status sida hvor det er mulig å endre MTU settings, får bare opp denne feilmeldingen: This feature is not enabled. This feature has not been enabled in your cable modem. Please contact your data services provider for more information about this feature and its availability on the network. To exit this page, click on the "Back" button on your browser tool bar to return to the previous page or click on the "System" link above. Tror dere jeg kan fikse alt med å kjøpe en ny reuter, så fikse MTU settings gjennom den? Endret 23. april 2008 av eliph Lenke til kommentar
Ruste Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Live er oppe, var akkurat og spilte et par runder for en liten stund siden.' Det kan hende at det kan være en brannmur oppe eller noe i veien som gjør at MTU settingen din ikke fungerer, det var det i alle fall med meg. Lenke til kommentar
Marcus12345 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 det med mtu har skjedd meg og. det eneste eg gjorde var å ringe til telenor og så fiksa de det. Når mtu er vekke er det fordi der du har fått modem og internett fra har stengt mtu av en eller annen grunn. Det er hvertfall det som har skjedd med meg. Lenke til kommentar
tomniel Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 noen andre som har problem med xbox live i kveld? har spillt tidligere idag, men nå kommer eg ikkje inn. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Samme her. Lurer på om det er relatert til advent? At MS har planlagt noe spess på Live i juletiden. Lenke til kommentar
tomniel Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Samme her. Lurer på om det er relatert til advent? At MS har planlagt noe spess på Live i juletiden. ah ok, det var betryggende å høre satte opp min trådløse xbox live connection idag, og frykta at det var den som svikta meg. takker Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg er oppe igjen nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå