Gå til innhold

[GTA]Første gameplayvideo er ute!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Flasha box er som en helt vanlig en, bortsett fra at du kan

spille nedlastede spill.

Du kan bruke en helt vanlig xbox live konto på den.

Eneste negative er at hvis du ikke tar nok forhåndsregler, så ryker du rett i ban-waven ;]

Lenke til kommentar

vanskelig å vente, seriøst, kjøper på 360 bare pga. at ps3 er utsolgt, driter i at jeg bruker 500-600 ekstra siden jeg må bare ha dette spillet på release! aaah broren min bor jo i polen, og det er sagt at den er lansert 25.04 (i dag) der, og han har ps3 der så han skal sjekke butikkene i morgen. jeg dør om den er seriøst der hele FIRE dager før oss andre. irriterende å tenke på :dontgetit:

Lenke til kommentar
Flasha box er som en helt vanlig en, bortsett fra at du kan

spille nedlastede spill.

Du kan bruke en helt vanlig xbox live konto på den.

Eneste negative er at hvis du ikke tar nok forhåndsregler, så ryker du rett i ban-waven ;]

 

kan du være så snill og forklare disse forhåndsregler? har alltid gått rundt og trudd at Flashing var ulovlig...

Lenke til kommentar
Flashingen i seg selv er vel ikke ulovlig, men heller hva man gjør med den flashede 360'n?

 

Mulig jeg tar helt feil.

 

så hvis jeg chipper den ganle xboxen min kan jeg sette inn større harddisk, og bruker som harddisk til musikk, dette er lovlig?

 

Håper ikke dette blir alt for OFFtopic

Lenke til kommentar
du kan jo prøve, men gi oss tilbakemelding, og hvordan får man DLC og multiplayer med flash boks?

 

DLC og multiplayer funker på akkurat samme måte med en flasha xbox.

 

kan du være så snill og forklare disse forhåndsregler? har alltid gått rundt og trudd at Flashing var ulovlig...

 

Er ikke sikker på hvor langt jeg kan gå i å forklare "forhåndsreglene" uten å bryte forumreglene, men det går i å sørge for at spillene du spiller er skikkelig brent/sikret, at de emulerer originale spill på best kjente måte.

 

Tar jeg ikke feil er det fullt lovlig å flashe/chippe xboxen. Faktisk er det vel lovlig å brenne backups av spill du har kjøpt også. Det som er ulovlig er å laste ned og brenne ut rips fra andre.

Lenke til kommentar
Tar jeg ikke feil er det fullt lovlig å flashe/chippe xboxen. Faktisk er det vel lovlig å brenne backups av spill du har kjøpt også. Det som er ulovlig er å laste ned og brenne ut rips fra andre.

 

Backup var det eneste jeg trudde var lov, man lærer hver dag, men nok om det :D

 

Ripping er ut, Original GTA er kult! :p

Endret av Microgekk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...