Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Blur effekter kan vel gi større fartsfølelse? Jeg la ikke merke til noe da jeg spilte i går tho. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Personlig tror jeg alt som har blitt nevnt til nå, som ikke er backet opp av kilder, er bullshit. Endret 24. april 2008 av paranoide Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Personlig tror jeg alt som har blitt nevnt til nå, som ikke er backet opp av kilder, er bullshit. Ditto. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Enig på det, men jeg bryr meg så veldig lite om en liten forskjell om PS3 utgaven er bedre enn 360 eller visa versa. Bryr meg om spillet, ikke forskjellen på utgavene. Endret 24. april 2008 av Mahavishnu Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Spilte litt igår. Skulle til å kjøre over en narkolanger med en SUV, så hang han seg faenmeg fast i fronten på bilen mens jeg kjørte videre. Smadret han inn i veggen, og blodspruten stod oppover veggen. Dette spillet tar alle kaker. Lenke til kommentar
rosaemil Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Er spillet veldig blodig? Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Kilder: Lazlow sier det her: http://youtube.com/watch?v=bJGrnP8l_nk eller her http://youtube.com/watch?v=aZe3SO9rIH0&feature=related kan være det var her though: http://youtube.com/watch?v=qi_2Xbg0Mh4 Btw. så kom jeg også over en ting jeg glemte å nevne, nemlig at PS3en har flere farger enn Xboxen, noe som resulterer i et rikere bilde. Jeg gidder ikke lete opp de gamle intervjuene (som gikk på delay etc.) men da ble det sagt at begge spillene ble laget fra scratch (ps3 og xbox versjonen altså) for å¨utnytte de forskjellige konsollene maksimalt. Du skal være passe retard om du da ikke trekker konklusjonen at pga ps3 er en teknisk sterkere konsoll enn xbox360en så vil grafikken være marginalt bedre på ps3en. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Wow.. en på internettet kaller meg retard.. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Synes folk bruker veldig mye tid på å motbevise hverandre her... Kan ikke vi vente på spillet og være fornøyd med det slik det er? Jeg vil tro at samtlige vil være meget fornøyd uansett hvordan det ser ut på den andre konsollen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Idiotisk uttale av deg. Skjerpings. Tipper det er du som fremstår som retard når sammenligninger er gjort. Sterke ord til å være noe som faktisk ikke er ute ennå ^^ Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Men alle gta trådene blir jo bare til hvilken versjon som er best... Er det noen som har begge og kan se da? Endret 24. april 2008 av vegavnil Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Slapp av da, jeg kallte ikke noen retard, jeg sa hvis du hadde fått med deg allt som var sagt, ergo at du hadde lest at rockstar faktisk skrev at de laget spillene for begge konsollene (ingen konsoll får en porta versjon fra den andre) og at de ville utnytte maskinkraften maksimalt, så ville du være retard om du ikke skjønte at pga PS3 er en hakket hvassere konsoll teknisk sett, så ville den han en marginalt bedre ytelse på spillet. Det sier seg selv. Men forskjellen er minimal. Og å kalle meg løgner fordi jeg sier det jeg husker at troverdige kilder har sagt, syns jeg er verre en å kalle en som ikke klarer å tenke en retard. Det er ikke akkurat som jeg skriver ned alle kildene jeg kommer over i en txt fil. Og det ekke få intervjuer Sam Houser har gjort oppgjennom tidene. For å ikke snakke om det siste året. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Vi posta samme minutt, var ikke rettet mot deg. Eremal derimot.. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Gameplay-videoen er stengt av Rockstar nå! Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Vi posta samme minutt, var ikke rettet mot deg. Eremal derimot.. Aiight, no stress.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Hvorfor kan det aldri være de som har skikkelig opptaksutstyr som får spilelt først?! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Hvorfor kan det aldri være de som har skikkelig opptaksutstyr som får spilelt først?! Because we live in reality? Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Huff dette blir lange 4-5 dager. Og at spillet har fått tett opp mot og 10/10 på alle anmeldelser så langt gjør ikke ventetiden noe lettere :!: Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 http://www.youtube.com/watch?v=pS3aAOhy79I Gamplay video med god kvalitet. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Det er den samme som har blitt postet her 3-4 ganger før. Pluss at når den er postet på YouTube blir den tatt ned innen 30min. Når skal folk lære dette og begynne å hoste andre steder eller selv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå