Gå til innhold

[GTA]Første gameplayvideo er ute!


Anbefalte innlegg

Kom ikke akkurat som et sjokk at GTA er ute på nett allerede. Jaja, jeg skal kjøpe det ærlig i hvert fall. Det fortjener et plass i hylla mi, og jeg har veldig lyst på DLC og multiplayer. Klarer nok å vente 6 dager til, når jeg allerede har jeg ventet årevis.

 

Du får jo DLC og multiplayer med flash xbox også...

 

Lurer på om folk blir banna om dem spiller GTA4 før release.

 

Tror de blir banna fra rockstar social club, litt mer tvilsomt at de blir banna fra live/psn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kom ikke akkurat som et sjokk at GTA er ute på nett allerede. Jaja, jeg skal kjøpe det ærlig i hvert fall. Det fortjener et plass i hylla mi, og jeg har veldig lyst på DLC og multiplayer. Klarer nok å vente 6 dager til, når jeg allerede har jeg ventet årevis.

 

Du får jo DLC og multiplayer med flash xbox også...

 

Lurer på om folk blir banna om dem spiller GTA4 før release.

Det KAN jo skje, men det burde ikke skje, da det er selgeren som gjør noe galt. Det er jo ikke ulovlig å kjøpe spillet før release, men skal ikke selge det før release.

Endret av Amored
Lenke til kommentar
Det var helt på trynet det lille jeg spilte med bilenes myke oppførsel.

Var som å kjøre på en madrass hele tiden.

Alle biler bortsett fra èn, og det var en mercedes-lookalike.

Med en hummer klarte jeg å velte i en ganske normal sving i litt fart.

 

snip

 

En hummer tipper ikke når man svinger i høy fart, den går bare rett frem.

Det syntes jeg var dårlig, håper dette er noe de fikser på med de første oppdateringene.

Lenke til kommentar
Det KAN jo skje, men det burde ikke skje, da det er selgeren som gjør noe galt. Det er jo ikke ulovlig å kjøpe spillet før release, men skal ikke selge det før release.

Nei det skulle ta seg ut. Det er ikke vår jobb å holde rede på utgivelsesdatoer. I en perfekt vedren; forventer man at jeg skulle gå inn på, la oss si elkjøp, og se et spill jeg har lyst på. Da burde jeg altså pelle meg hjem og sjekke et par steder på nettet som lister opp utgivelsesdatoer, og så springe tilbake til butikken og handle inn hvis spillet i følge godkjente kilder offisiellt er sluppet?

Lenke til kommentar

Har nå hørt fra folk som har lasta ned 360-versjonen at det ser crappy ut. Hadde forvente så mye mer og at det slettes ikke ser ut som på bildene. Litt bedre enn forrige GTA lissom.. Synes det høres rart ut. Sa at "fingrene ser ut som simpsons-fingre". Men igjen så går det jo rykter om at PS3-versjonen ser så langt mye bedre ut. For min del håper jeg jo det, men for console-war-greiene sin del så håper jeg slettes ikke det. Blir mye sutring og kjating da isåfall.

Lenke til kommentar

Spillet ser jo ikke automatisk dårligere ut selv om det er lasta ned.. Har sikkert en del med at det er en del lavoppløsninge teksturer.

Spillet er på, hva, 6,31Gb? Da sier det seg litt at RockStar kanskje måtte sku ned oppløsning på teksturer litt. Sånn sett burde det jo teoretisk være mulig med høyere oppløsning på blu-ray, men om RockStar faktisk har lagt inn noen forskjell der er jo usikkert. Samt at spillet kjører jo dårligere når teksturer har høyere oppløsning.

Lenke til kommentar
vell det er jo lastet ned.. sier jo litt.

og ps3 versjonen vill ikkje være no `bedere`

 

Rart at utviklerne bak GTA har sagt at netopp dette vil se litt bedre ut på PS3 da.

Begge konsollene har sine små fordeler og ulemper, men utviklerne likte teksturene og utseendet på PS3 versjonen bedre enn XBOX.

 

Og uansett er det ingen tvil om at alle vil bli fornøyd med spillet :D Jeg forventer ikke utrolig god grafikk for jeg vet at det ikke blir det, men det blir selvfølgelig mye bedre enn de eldre GTA spillene :)

Lenke til kommentar
Rart at utviklerne bak GTA har sagt at netopp dette vil se litt bedre ut på PS3 da.

Begge konsollene har sine små fordeler og ulemper, men utviklerne likte teksturene og utseendet på PS3 versjonen bedre enn XBOX.

Rart at du sier utviklerne har sagt noe de aldri har sagt.

 

Det de har sagt derimot er pga at de to maskinene rendrer spillet forskjellig så får man en bitteliten forskjell i skrapheten og varmen i bildet.

 

PS3 har de sagt har en del mindre skarpe kanter, men uten at det bli blurry, og varme gode farger.

X360 har de sagt har skarpe og rene kanter, men er litt mer kald i fargene.

Lenke til kommentar
Ja de har sagt det er en forskjell, og de har også sagt at de teksturene litt bedre på PS3. Ikke at det er noen særlig forksjell på spillene.

Det har ikke jeg fått med meg Lick, og om du ikke har noen kilder eller lignende til å backe opp påstanden din med, da stiller jeg meg veldig skeptisk til deg.

Lenke til kommentar

Få Samlet linkene inn i førstepost goddamitt!

 

Stream:

http://smotri.com/broadcast/view/?id=489971&ktulhu=1

http://www.nforce.nl/forum/viewtopic.php?t=43958

 

Videoer:

http://www.gametrailers.com/player/usermovies/206847.html (dårlig kvalitet)

http://www.gametrailers.com/player/usermovies/206826.html (mini spoiler)

 

Dette er de eneste jeg fant som fungerer for øyeblikket.

Lenke til kommentar

Jeg kan bekrefte det Lick sier. Blandt annet Lazlow tror jeg sa noe sånt, men han foretrakk fortsatt Xbox-versjonen.

 

Pga. rendringen til PS3 vs Xbox, vil ps3-versjonen ha noe skarpere teksturer samt et overall dypere bilde. Xbox360-versjonen derimot vil ha mer blur (og muligens mer "artistic filter", men det er fra litt mer usikre kilder).

Endret av Eremal
Lenke til kommentar
Jeg kan bekrefte det Lick sier. Blandt annet Lazlow tror jeg sa noe sånt, men han foretrakk fortsatt Xbox-versjonen.

 

Pga. rendringen til PS3 vs Xbox, vil ps3-versjonen ha noe skarpere teksturer samt et overall dypere bilde. Xbox360-versjonen derimot vil ha mer blur (og muligens mer "artistic filter", men det er fra litt mer usikre kilder).

 

Sam Houser har også nevnt dette i et intervju.

Det er såklart minimale forskjeller, men jeg foretrekker uansett skarphet fremfor blur effekter :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...