matswm86 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Dette høres meget fristende ut. Fått noe prisoverslag enda? Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Dette høres meget fristende ut. Fått noe prisoverslag enda? Ja, venter spent på prisen, blir den bra nok tar jeg to sett. Lenke til kommentar
lqpl Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Bør vel ikke bruke PowerBuy begrepet, siden det er eid av avforum.no så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Jau, de eier vel de like mye som tine har enretten på ordet melk. Uansett, hadde dette skjedd om 6 måneder så hadde jeg vært med. Regner med dere tar toll/moms med i regnestykket? Lenke til kommentar
Intern Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Jeg/vi (Wheelman og jeg) skal absolutt prøve å få leveransen utenom tollen! Blir nok mest sannsynlig to sett på meg og Endret 2. mai 2008 av Intern Lenke til kommentar
Ganam Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Kva pris kommer dette på i norske kroner? Endret 4. mai 2008 av Ganam Lenke til kommentar
MrBBs Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg/vi (Wheelman og jeg) skal absolutt prøve å få leveransen utenom tollen!Blir nok mest sannsynlig to sett på meg og Har dere fått svar på e-posten? venter i spenning forsatt Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 Kommer vel en av de framtidige virkedagene.. Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Jeg er intressert! Var med sist og det var konge! Skulle bare fått ett prisoverslag, godt mulig jeg får en god pris fra netshop på DDR3 også snart.. Endret 5. mai 2008 av _sindre_ Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg er intressert! Var med sist og det var konge! Skulle bare fått ett prisoverslag, godt mulig jeg får en god pris fra netshop på DDR3 også snart.. I såfall må jeg få isolert de med teip for deg.. *flire* Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 hehe, viktig å isolere Men hvor har dere tenkt å ta powerbuyet fra, fra en butikk eller direkte fra fabrikk? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Det var tenkt å ta det fra Memoryc, men kan godt hende jeg sender en mail direkte til fabrikk også Lenke til kommentar
DarkZun Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg er med på 4 Gb (to sett) om dere forteller meg at det ikke er noen vits å gå for SLI minne. Bedre latency og man får ikke mer enn 1800 MHz på de Crucial så lenge man har mer enn 2 Gb...så jeg har vel kanskje fortalt meg selv grunnen Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 SLi minne er oppskrytt Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Noe nytt? Skulle ikke hørt med ghost om kontakten hans kunne skaffet noe da? Funket hvertfall flott sist gang.. Lenke til kommentar
MrBBs Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Nå må det nesten skje noke her! Er litt lei av å vente... Sikker på at dei gidder å svare på e-posten da? :S Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 Håper da det, skal ta å sende en til i kveld/morra Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Av en eller annen grunn har jeg mere tro på Datakjedens powerbuy enn denne powerbuyen... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 Så negativ du er Nizzen Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Er interessert om prisen blir god. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå