WheelMan Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Som kjent så ligger DDR3 prisene i Norge et godt stykke over skyene. Intern og jeg prøver da å få igang et powerbuy. Da RAMen vi egentlig skulle kjøpe inn ikke lages lengre, er vi nå åpne for ønsker og forslag! Så rop ut om du har lyst til å være med, så skriver jeg opp en liste. Jo fler vi får med, jo billigere får vi brikkene Endret 13. mai 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hvordan skal de klare CAS2 1T. Trodde ikke det var fysisk mulig på DDR3. Lenke til kommentar
Loke_h Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Det hadde vært utrolig for å si det mildt. :!: Det skal være CAS7 1T, med litt høyere spenning enn de er garantert for. Men bare 2,0V da. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 Er nok CAS7 ja Lenke til kommentar
Intern Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Ingen som blir med? Må si jeg blir litt skuffet da En test av brikkene ligger her. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg melder også interesse, men er veldig kresen på pris ettersom jeg allerede har gode brikker:) Lenke til kommentar
MrBBs Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hmm, eg kan vere intresert i dette ja, men kommer an på pris osv... =) send pm. angående pris mm.. Mvh Mr.BBs Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 Jeg skal prøve å få sendt en mail i morgen, så får vi se hva prisene blir Lenke til kommentar
Toad Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg kunne godt ha tenkt meg noen slike ;D Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Henger meg på denne, send pm ang pris Lenke til kommentar
MrBBs Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg skal prøve å få sendt en mail i morgen, så får vi se hva prisene blir Mhm... det er jo sjukt med latency på 7ns.. er vel egentlig det beste eg har sett Gleder meg til svar =) Mr.BBs Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg kunne også tenkt meg slike. Men det er enkelte ting som ikke frister: - eventuell retur dersom brikkene feiler - hvor lang tid tar levering? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 - Retur skal gå ganske fint, bare å sende de over dammen så skal MemoryC dekke alle kostnader. - Levering tar nok en til to uker. Jeg skal prøve å få sendt en mail i morgen, så får vi se hva prisene blir Mhm... det er jo sjukt med latency på 7ns.. er vel egentlig det beste eg har sett Gleder meg til svar =) Mr.BBs Mine Crucial BallistiX (DDR2) har en latency på ganske nøyaktig 6ns når jeg bencher Lenke til kommentar
MrBBs Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 - Retur skal gå ganske fint, bare å sende de over dammen så skal MemoryC dekke alle kostnader.- Levering tar nok en til to uker. Jeg skal prøve å få sendt en mail i morgen, så får vi se hva prisene blir Mhm... det er jo sjukt med latency på 7ns.. er vel egentlig det beste eg har sett Gleder meg til svar =) Mr.BBs Mine Crucial BallistiX (DDR2) har en latency på ganske nøyaktig 6ns når jeg bencher Slik eg har sett ein rekner latency. (HW artikkel) Så er det 2000xcl/mhz Veit at T1 er kjappare enn T2... men dette der er jo KUN teori.. desse yter ivertfall sjukt uansett Lenke til kommentar
MrBBs Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg skal prøve å få sendt en mail i morgen, så får vi se hva prisene blir Sendt mail-en eller? venter i spenning Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Memoryc.com er irland. Har handlet der flere ganger. Veldig godt fornøyd med dem. Rask levering. 3 dager til norge. Toll den ene gangen tok 5 virkedager! Men det er ikkje memoryc sin skyld Servicen der er også bra. Har ikkje hatt retur, men de svarer på spørsmål raskt på mail Lenke til kommentar
MrBBs Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Memoryc.com er irland. Har handlet der flere ganger. Veldig godt fornøyd med dem. Rask levering. 3 dager til norge. Toll den ene gangen tok 5 virkedager! Men det er ikkje memoryc sin skyld Servicen der er også bra. Har ikkje hatt retur, men de svarer på spørsmål raskt på mail Vist di hadde fått eit bra tilbud på ddr3 der fra hadde det jo vert ein idè.. =) Men ddr3 kommer nok til å koste masse uansett om det blir billigere Lenke til kommentar
MrBBs Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Noe nytt eller? Andre som er interisert da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå