Gå til innhold

GTA4 nå ute på nettet.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det morsomme jeg legger merke til i denne tråden er at alle snakker stygt om de som piratkopierer(kviser osv) men jeg tror ikke en dritt på at dere som har modda 360 ikke allerede kikker på download-statusen for å sjekke hvor langt den er kommet.

 

Dessuten, skulle Sony bry seg en døyt om dette? Det er MS som har satset penger her, DLC, reklamekampanjer og bestikkelser av forskjellige nettsider.

Lenke til kommentar
Det morsomme jeg legger merke til i denne tråden er at alle snakker stygt om de som piratkopierer(kviser osv) men jeg tror ikke en dritt på at dere som har modda 360 ikke allerede kikker på download-statusen for å sjekke hvor langt den er kommet.

 

Dessuten, skulle Sony bry seg en døyt om dette? Det er MS som har satset penger her, DLC, reklamekampanjer og bestikkelser av forskjellige nettsider.

 

Hey, jeg sa kviser og laster ikke ned gitt, men så har jeg ikke chip.

Undertegnede har heldigvis vokst fra sitt godt befestede kvisetryne, men var ikke vondt ment, kanskje mer siktet til en viss fase av livet.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
Håper det ligger et lite deilig prog i koden til spillet som sletter hele harddisken og gjør den ubrukelig.

 

Da kopien som ligger ute er en 100% kopi av butikkversjonen, så er nok det tvilsomt.

 

Det positive med dette er jo at vi får sett litt faktisk gameplayfootage på youtube osv, er ikke dårlig bare det.

Lenke til kommentar
Generalisering, finnes faktisk pirater som støtter opp om det de liker. Mange undersøkelser som viser at pirater er de som feks går mest på kino.

 

 

Å jaaaa, men da ble jeg plutselig mye mer positiv til pirater!

tjo hei!

 

Dessuten vil jeg se i alle fall ÈN link, til de "mange undersøkelsene" du nevner.

Endret av NiXx
Lenke til kommentar
Håper det ligger et lite deilig prog i koden til spillet som sletter hele harddisken og gjør den ubrukelig.

 

Da kopien som ligger ute er en 100% kopi av butikkversjonen, så er nok det tvilsomt.

 

Det positive med dette er jo at vi får sett litt faktisk gameplayfootage på youtube osv, er ikke dårlig bare det.

 

Ja det kan jo være litt kult...men håper trenden med moddifisering av Xbox360 blir gjort noe med. I værstefall så kan noen utviklere fks kun utgi på Ps3 da dette ikke er et problem der...ivertfall ikke enda.

 

Ingen er tjent med det...tillogmed jeg som liker Ps3 bedre vil at det ikke skal skje med X360 eiere.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar
Håper det ligger et lite deilig prog i koden til spillet som sletter hele harddisken og gjør den ubrukelig.

 

Da kopien som ligger ute er en 100% kopi av butikkversjonen, så er nok det tvilsomt.

 

Det positive med dette er jo at vi får sett litt faktisk gameplayfootage på youtube osv, er ikke dårlig bare det.

 

Ja det kan jo være litt kult...men håper trenden med moddifisering av Xbox360 blir gjort noe med. I værstefall så kan noen utviklere fks kun utgi på Ps3 da dette ikke er et problem der...ivertfall ikke enda.

 

Ingen er tjent med det...tillogmed jeg som liker Ps3 bedre vil at det ikke skal skje med X360 eiere.

 

Jeg tror også at å forby salg av modifiserte konsoller i norske nettbutikker kan være med på å bremse piratkopieringen av spill her i Norge.

Dette gjelder selvfølgelig også modifisering av konsoller og salg av chip.

Lenke til kommentar
hvorfor er ikkje ps3 utgaven på nett da?

beviser bare hvor tragisk sony og ps3 fanboys er.

 

Kjøpes skal spillet.

og dem som laster ned, håper dem får innvollene dratt ut av kjeften og inn igjenn en viss plass.

 

Hva pokker er det for et argument?!

 

Begrunn hvorfor ps3 fanboys er tragiske siden gta4 til ps3 ikke er ute? Det er 100% umulig å få spillt av brente ps3 spill, derfor ligger de ikke ute!

 

Og det utspillet ditt er jo like gale.. gidder ikke kommentere det engang.

 

Angående nedlasting: Selv unner jeg alle som ikke har økonomi til å kjøpe slikt å kunne laste det ned, akkurat nå laster jeg ned spillet til min 13år gamle svoger som ikke har kjangs til å bla opp 500kroner for et spill, men ønsker seg gta4 noe helt vanvittig :)

 

Til topic: grunnen til at jeg datt innom her var for å se om det var noen saftige brukeranmeldelser på gang! Få høre hva dere synest om spillet!

 

PS: har seff forhåndsbestillt ps3versjonen til meg selv..

Lenke til kommentar
*sigh*

Verste er at folk som skaffer pirat-kopierte er de første til å rope: "OMGLOLFORETDRITTSPILL!!!!!111!* også krever de et bedre spill til neste gang, men nekter å betale midler for det.

 

Utakknemlige barnslige snørrvalper.

Det gjør veldig mangen skal jeg si deg. Alle dem spillene jeg har suger har pcfolkene sagt da dem har brukt båndbredde til å laste ned spill. Så syter dem og klager

"for ett dritspill" kan nevne pcfolkene snakker stygt om, Bioshock, Cod 4, Gears of War og fler og alle dem har jeg på konsollene, sikkert derfor dem snakker stygt om dem spillene bare fordi jeg har dem på konsollene

 

Pirater og nedlastere synes jeg er tapere rett og slett!

Jeg støtter Rockstar 101 prosent, dem har laget verdens beste spillserie for min del!

Har ventet på GTA IV siden ifjor, da klarer jeg å vente dem små 6 dagene igjen, vet det ikke bli lett :p

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
For å ødelegge et annet godt argument, så kan du faktisk ha en rimelig troverdig samling, fordeom den skulle være "uekte" hvis du er dreven ...

 

Eksempel ... *knis*

 

274059_DSC00046.JPG

Den samlinga røper seg selv, da det ikke er grønne cover på spillene. Så godt som alle Xbox 360 spill har jo grønne cover... :)

 

Stemmer det. Her kan man se hvordan ekte spill ser ut:

2.7.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...