valori Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Så hvis du ikke liker å vente eller betale for spill kan det lastes ned nå. MS kommer til å tape enormt mye salg nå siden det ble sluppet så tidlig. En hel uke før release. Tipper Sony er fornøyde. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Ikke noe sjokk, men likavel synd for Rockstar. Sitat ...and guys, seriously, go and buy this one! R* deserves it.. Fra de samme som cracket det visstnok. Tåpelig.. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 For min egen del kan jeg bare si at spillet skal kjøpes uansett! Men det er bonus at jeg får spilt det når jeg kommer hjem fra jobb Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 valori skrev: Så hvis du ikke liker å vente eller betale for spill kan det lastes ned nå. MS kommer til å tape enormt mye salg nå siden det ble sluppet så tidlig. En hel uke før release. Tipper Sony er fornøyde. Ja, pengene som forsvinner i gapet til de 2000 brukerene som har moddet 360 vil nok få Sony til topps. Lenke til kommentar
valori Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 paranoide skrev: valori skrev: Så hvis du ikke liker å vente eller betale for spill kan det lastes ned nå. MS kommer til å tape enormt mye salg nå siden det ble sluppet så tidlig. En hel uke før release. Tipper Sony er fornøyde. Ja, pengene som forsvinner i gapet til de 2000 brukerene som har moddet 360 vil nok få Sony til topps. Bare i Norge er det langt mer enn 2000 brukere som har moddet maskinen sin kan jeg garantere. Tipper MS kan tape så mye som 10-20% av salget her i Europa nå. SÆrlig siden det kom ut så tidlig. Mange vil nå også modde maskinen sin kun for dette. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Tja. Jeg vill da spille på live uten og være bekymret for frammtiden.. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Har du lyst på en klem, valori? Jeg mistenker at du ikke får nok oppmerksomhet i hverdagen, foruten det du oppnår her på gamer.no... Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Så kommer spørsmålet, vil de som laster ned GTA 4 og kjøpe det når det foreligger i butikken, for å ta del i f.eks DLC innholdet og online muligheten? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg tror jeg hadde foretrukket å vente en uke for å få noe som virket skikkelig. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 San_Lopez skrev: Sitat ...and guys, seriously, go and buy this one! R* deserves it.. Fra de samme som cracket det visstnok. Tåpelig.. Så dobbeltmoral at det lukter vondt. Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 valori skrev: MS kommer til å tape enormt mye salg nå siden det ble sluppet så tidlig. En hel uke før release. Tipper Sony er fornøyde. Her er vel krem eksempelet på en ekte fanboy? GTA4 laget av Rockstar, publisert av Take2 blir lekket ut til 360, og man begynner å snakke om tapet for Microsoft og hvor fornøyde Sony er nå? ... bravo bravo! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Spill som dette skal kjøpes, i COVERET det kommer med. Ellers er det ikke fullverdig i mine øyne. Hvis dere skjønner poenget mitt her Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Skal kjøpes uansett... Men kanskje det dukker opp noen kule filmer nå... Lenke til kommentar
valori Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 KEELr skrev: valori skrev: MS kommer til å tape enormt mye salg nå siden det ble sluppet så tidlig. En hel uke før release. Tipper Sony er fornøyde. Her er vel krem eksempelet på en ekte fanboy? GTA4 laget av Rockstar, publisert av Take2 blir lekket ut til 360, og man begynner å snakke om tapet for Microsoft og hvor fornøyde Sony er nå? ... bravo bravo! Tror du ikke MS har investert mye penger i GTA4 eller noe? Selvsagt er Sony glade for dette her, det vil nå selge mye dårligere på 360 enn hva det ville ha gjort. De som taper på dette er Rockstar og MS. Sony "tjener" på det fordi nå vil PS3 versjonen komme mye nærmere i salg, kanskje til og med slå 360 versjonen. Det er kraftig ammo de kan bruke i presseoppslag. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Det vil? Hvor har du gjemt tidsmaskinen? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 ampert. Får kose dere skikkeligt dere som laster ned da.. Sove godt osv. Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 GTA IV er så sinnsykt verdt pengene at jeg gladelig hadde betalt enda mer for dette spillet Kjøp det og støtt Rockstar slik at de kan utvikle enda mer moro for oss gamere Lenke til kommentar
Vice Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Tror uansett at de aller fleste som liker spillet kommer til å kjøpe det uavhengig om de laster det ned på forhånd eller ikke. Om det er like bunnsolid underholdning som VC & SA så finnes det ingen grunn til å ikke kjøpe det. Lenke til kommentar
Pazleet Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 valori skrev: <<klippe klippe klippe>> De som taper på dette er Rockstar og MS. Sony "tjener" på det fordi nå vil PS3 versjonen komme mye nærmere i salg, kanskje til og med slå 360 versjonen. Det er kraftig ammo de kan bruke i presseoppslag. Hæ?! Hva er det egentlig du prøver å si? "yeey! Kjøp GTA IV på PS3, for på 360 kan du laste det ned?" Ser ikke akkurat for meg hvordan Sony skal kunne tjene på dette. Ser det heller som mer sannsynlig at flere vil kjøpe Xbox og modde den for å få spillet tidligere.. Noe jeg forøvrig håper veldig få gjør... Jeg er for så vidt helt enig i at spill skal man ha i coveret, ikke på en brent dvd. Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Mulig at jeg laster det ned for å ha det så tidlig som mulig, men er enig i at slike spill skal kjøpes. Jeg blir i hvert fall å kjøpe dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg