Gå til innhold

Skal jeg laste ned SP1 (vet dette er feil sted å poste)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har også hørt at enkelte sliter med USB portene, men jeg har ikke hatt det problemet selv på noen av mine maskiner. Kjører Vista på 3 maskiner, alle med SP1 og både USB mus og tastatur fungerer som det skal. Eneste jeg har lagt merke til, er at "Nettverk og delingssenter" bruker fryyyyktelig lang tid på å åpne seg på den ene maskinen. Bildet kommer, henger (svarer ikke) og kommer tilbake etter noen minutter. Ingen åpenbar forklaring, alt annet fungerer.

Lenke til kommentar

Hvis du leser det magnusalex en gang til så kan du se det.

Han skrev:

Jeg har også hørt at enkelte sliter med USB portene, men jeg har ikke hatt det problemet selv på noen av mine maskiner. Kjører Vista på 3 maskiner, alle med SP1 og både USB mus og tastatur fungerer som det skal. Eneste jeg har lagt merke til, er at "Nettverk og delingssenter" bruker fryyyyktelig lang tid på å åpne seg på den ene maskinen. Bildet kommer, henger (svarer ikke) og kommer tilbake etter noen minutter. Ingen åpenbar forklaring, alt annet fungerer.
Endret av Fred7555
Lenke til kommentar

Problemet er KB938371, og gjelder ikke bare SP1. Det gjelder heller ikke bare USB, en av PC-ene hjemme her har dette problemet, og der dukker ikke musepekeren opp med en PS/2 mus heller. Så fort jeg har kjørt en system restore, så fungerer det igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...