Christofferaa Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Først: Vet at dette ikke er det rette stede å poste denne posten, men jeg fant ikke annet så... Det jeg lurer kort å greit på er om jeg skal laste ned dette: http://itpro.no/art/12527.html Norsk SP1 til Vista. Skal jeg laste det ned? regner med at det forbedre Vista så... Men lurer bare på om det er en selvføge at jeg skal laste det ned? Takk Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Noen selvfølge er det ikke. Foreløpig må man laste ned setup-filene selv, men etterhvert vil den bli inkludert i Windows Update. Har du en lovlig lisens til Vista er det bare å legge den inn. Etterhvert blir det nok en "tvungen" oppgradering uansett. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Kanskje man skulle vente litt? Siden jeg hører folk som sliter med USB portene? Og du! Ikke gå på ITPRO for og nedlaste updates. Stikk heller til windowsupdate. http://www.update.microsoft.com Endret 23. april 2008 av Zeph Unødig skarp språkbruk fjerna. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg har også hørt at enkelte sliter med USB portene, men jeg har ikke hatt det problemet selv på noen av mine maskiner. Kjører Vista på 3 maskiner, alle med SP1 og både USB mus og tastatur fungerer som det skal. Eneste jeg har lagt merke til, er at "Nettverk og delingssenter" bruker fryyyyktelig lang tid på å åpne seg på den ene maskinen. Bildet kommer, henger (svarer ikke) og kommer tilbake etter noen minutter. Ingen åpenbar forklaring, alt annet fungerer. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Kanskje det gjelder noen drivere? Feks MSI/nForce kort? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jepp, det kan være. Man finner nok ikke ut av det uten å prøve... Lenke til kommentar
Christofferaa Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 Jepp, det kan være. Man finner nok ikke ut av det uten å prøve... Har dere lasta den ned da? Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Hvis du leser det magnusalex en gang til så kan du se det. Han skrev: Jeg har også hørt at enkelte sliter med USB portene, men jeg har ikke hatt det problemet selv på noen av mine maskiner. Kjører Vista på 3 maskiner, alle med SP1 og både USB mus og tastatur fungerer som det skal. Eneste jeg har lagt merke til, er at "Nettverk og delingssenter" bruker fryyyyktelig lang tid på å åpne seg på den ene maskinen. Bildet kommer, henger (svarer ikke) og kommer tilbake etter noen minutter. Ingen åpenbar forklaring, alt annet fungerer. Endret 23. april 2008 av Fred7555 Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Problemet er KB938371, og gjelder ikke bare SP1. Det gjelder heller ikke bare USB, en av PC-ene hjemme her har dette problemet, og der dukker ikke musepekeren opp med en PS/2 mus heller. Så fort jeg har kjørt en system restore, så fungerer det igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå