Gå til innhold

NV34 vs. R350

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Akkurat nå er det mer som nVidia= NOISE 4evah.

Nei. Hvorfor er det det? Mitt Geforce 3 Ti500 bråker overhodet ikke.

Og bare for å opplyse deg liksom, så produserer nVidia faktisk andre kort enn bare Geforce FX. :lol::p

Og til opplysning... Jeg har et Ti 4600.

Og det du har, prøvde det før jeg anskaffet det jeg har nå for å prøve og løse Nortbridge problemet.

Men Ti 500 ble CrashForce 3 Ti 500.

Lenke til kommentar
Men datoene er veldig godt planlagt, ATi sov ikke mens Nvidia jobbet med NV30 gjorde de? Nei de laget R 350 og dette ble jeg tipset om fra en av mine kilder...

Ja. Men nå som Geforce FX floppet, så har jo saken blitt en annen.

Den floppet ja, men Nvidia må ta seg sammen, de vil prøve igjen, og hvis de flopper igjen... Da raser ATi's planer sammen.

Raser sammen? Hvis nVidia flopper igjen så sliter de. Det har de ikke råd til i dag. men hvis de gjør det kommer ati til å få et stooort forsprang. Men skal egentlig ikke inn i denne diskusjonen. Det er som R300 og GF FX for noen mnd siden. Enda en diskusjon uten mål og mening. Bare folk som er nVidioter, nekter å inse fakta. De tapte den forrige diskusjonen så nå er det nv31, 34, og 40, og kommentarer som "gud, det blir bare så rått altså!!!"

ATi leder, ati har et solid ballegrep på nVidia nå, de har planlagt bedre, kommet med bedre teknologi (MHz er ikke alt og her taper både nVidia og intel *humre*), og raskere. Så for min del kommer jeg aldri til å gå bort fra amd og ati.

gi meg en A

gi meg en T

gi meg en i

HVA BLIR DET?????

GoooooOOOOOO ATi :woot:

Btw, lurer fælt på en ting. 007CD ble du virkelig tipset av noen om at ATi lagde/utviklet R350 med nVidia lagde floppen GF FX? Dette kommer som en stor overraskelse. Hvem fikk du denne infoen fra da?? ATi´s direktør eller?? hirr, eller nerden på hjørnet? Ok, skal ikke mobbe noe mere jeg.

im out

Lenke til kommentar
har du nettopp lært deg ordet flopp eller? virker på meg som alt er en flopp for deg.  :lol:

Næh... Var 9700 Pro en flopp? Niks, den var banebrytende og en knyttneve i fjeset på vinnende Nvidia.

Hvis ordet "Flopp" plager deg, hva med "Feilet" Eller "Mission Failed"???

Lenke til kommentar

Jeg ser noen som mangler objektivitet og klager på at andre mangler det også. Bra.. :p

Jeg er nVidia fanboy, men har ingen større problemer med å innrømme at ATI står sterkest nå. Og at nVidia ikke har råd til å floppe igjen er bare tull. De har riktignok brukt sykt mye penger på et kort som aldri kommer, men pytt, pytt. Win some, lose some heter det. :D

Geforce 4 serien selger fortsatt bra selv om Radeon 9700 Pro sniker nedover i pris og ankomsten av Radeon 9500/9500 Pro.

Men det er klart, de kan ikke fortsette å kaste $ 400 millioner ut av vinduet hver 6. måned heller da.

nVidia har blitt baktunge etter å ha fått noen ti-talls kilo ekstra i ryggsekken sin, i form av støyende kjøleløsning, horrible båndbredde pga sverging til 128bits minne og generelt dårlig ytelse pga noen heller lite kloke avgjørelser.

Skulle gjerne tatt en tur til nVidia jeg og lært dem en ting eller 100 om raske, bra skjermkort. 8)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...