Gå til innhold

NV34 vs. R350


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NV34 er jo en billigbrikke...sammeligner den med GF4MX, den får ikke DX9-støtte engang.

 

NV31 blir Performance-mainstream brikken til nVidia, blir ytelse på rundt 9700 med den beste og 9500 med den dårligste av de.

 

Så blir det NV35 som må ta opp kampen med r350. Den som venter får se.

Lenke til kommentar
NV34 er jo en billigbrikke...sammeligner den med GF4MX, den får ikke DX9-støtte engang.

 

NV31 blir Performance-mainstream brikken til nVidia, blir ytelse på rundt 9700 med den beste og 9500 med den dårligste av de.

 

Så blir det NV35 som må ta opp kampen med r350. Den som venter får se.

 

Ehh omvendt + alle får dx9 støtte

Lenke til kommentar
som du sier alle nv3x brikkene har dx9 støtte, men nv34 er beregnet på portable systemer, nv31 på mainstream mens nv30 blir kongen på haugen :)

 

Det er nv31M og nv34M som er beregnet på det mobile markedet, og der er det kun nv31M som har dx9 støtte. Står mer i en artikkel her på hw.no.

Lenke til kommentar
ATi har planlagt løpet godt og det sies at innen 1 år skal R450 være på markedet.

Om det er fakta gjenstår å se.

Det sier de bare for å stresse nVidia. :p

 

Vell dette kommer ikke fra ATi selv, de har ikke sagt på siden sin at 9800 kommer...

De er veldig stille, R450 nyheten kommer fra en av mine kilder som så langt har hatt rett angående R 350 for lenge siden så jeg tror vi muligens ser på fakta.

Lenke til kommentar
Vell dette kommer ikke fra ATi selv, de har ikke sagt på siden sin at 9800 kommer...

De er veldig stille, R450 nyheten kommer fra en av mine kilder som så langt har hatt rett angående R 350 for lenge siden så jeg tror vi muligens ser på fakta.

Men det er jo ingen vits å drive å pumpe ut grafikk kort når nVida ikke kan slå dem. Da ødelegger de jo bare for seg selv.

Lenke til kommentar
Vell dette kommer ikke fra ATi selv, de har ikke sagt på siden sin at 9800 kommer...

De er veldig stille, R450 nyheten kommer fra en av mine kilder som så langt har hatt rett angående R 350 for lenge siden så jeg tror vi muligens ser på fakta.

Men det er jo ingen vits å drive å pumpe ut grafikk kort når nVida ikke kan slå dem. Da ødelegger de jo bare for seg selv.

 

Men datoene er veldig godt planlagt, ATi sov ikke mens Nvidia jobbet med NV30 gjorde de? Nei de laget R 350 og dette ble jeg tipset om fra en av mine kilder...

Lenke til kommentar
Men datoene er veldig godt planlagt, ATi sov ikke mens Nvidia jobbet med NV30 gjorde de? Nei de laget R 350 og dette ble jeg tipset om fra en av mine kilder...

Ja. Men nå som Geforce FX floppet, så har jo saken blitt en annen.

 

Den floppet ja, men Nvidia må ta seg sammen, de vil prøve igjen, og hvis de flopper igjen... Da raser ATi's planer sammen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...