Kristian L Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 hallo jeg kan lage webside til klan gratis ta kontakt på [email protected] jeg er ikke så veldig flink men jeg har laget noen ganske brae sider se www.deadclan.clanteam.com Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Ikke for å være frekk nå, men jeg syntes ikke de var så alt for freshe de sidene du har laget der, men det er en start som du kan jobbe vidre på. Men hva kan de forvente når det er gratis? Fortsett med det du driver på med, så blir det sikkert superbra tilslutt Lenke til kommentar
Kristian L Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 ok takk for tilbake melding jeg har laget en litt bere nå håper jeg Visit My Website Tror du noen vil bli med? Lenke til kommentar
Rekluse Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Hadde jeg vært deg så ville jeg prøvd noe mer vanskelig. Syntes sidene du lagde var meget simple. Prøv å ta deg tid,også ender du opp med en finere side. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 <meta name="generator" content="Web Page Maker V2"> Tror nok du burde lære deg HTML og eventuelt CSS før du begynner å tilby webside tjenester. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 hehe.. den var god =P Men han tilbyr jo gratis for folk som ikke lager selv, så det er jo bra for det Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Jo flere sider han lager, jo bedre blir han. Jeg synes det er et bra initiativ. Stå på. Lenke til kommentar
Kristian L Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Jo flere sider han lager, jo bedre blir han. Jeg synes det er et bra initiativ. Stå på. thx Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jo flere sider han lager, jo bedre blir han. Jeg synes det er et bra initiativ. Stå på. Jeg føler en viss sarkasme i det du sier der. Vil ikke si han lærer noe av "page-makers". Lenke til kommentar
sparks Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Stå på! :-) Endret 3. juni 2008 av sparks Lenke til kommentar
Dryper Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jojo. noen har vel en slik smak og men du blir jo bedre. men om jeg skulle lagd en klan så ville jeg satset på Joomla med Clan template isteden for dette Du må også huske at for en klan er HTML dødt. de trenger som regel et forum og et par nyhets skript skrevet i PHP så om du sier at du kan lage design til claner så går dette så fint Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Prøvde å gå på www.deadclan.clanteam.com.. Det kjem berre opp ein Windows Media Player. Ser ut som du har lagt ut ei heilt vanleg video noko som ikkje fungerer så bra i praksis. Dette er ren oppfordring, og ikkje tolk det som kritikk sjøl om eg aldri i verda ville lagt ut ein video som skal vere på web'en slik. Problemet med filmfila er at den ikkje er streamingklar, slik at brukaren må laste ned heile fila (som lagrast i ei midlertidig mappe, for så å spille den av derifra). Ein streamingklar film i riktig format (eg bruker QuickTime eller Flash til dette) er ei mykje betre løysning. Veit du korleis du lagar dette? Ellers er eg einig i at det er godt initiativ, men at du burde jobbe noko meir med layouten som eg synes er ein smule for enkel. Alt kan bli betre, og alle dei som er flinke idag har ein gang vert i startfasa. Du burde lese deg opp, og lære deg HTML og CSS iallefall, og sikkert med fordel nokon andre "språk" også. HTML og CSS er ikkje farleg, og veldig veldig enkelt. Det meste seier seg sjølve, og det er godt å skrive ting manuelt sånn at du til ein kvar tid veit korleis det vil se ut (ikkje i internet explorer men). Kikk på HTMLDog. Eg lærte ikkje så mykje derfrå, men det er mye det same som dei bøkene eg slo opp i. Lukke til Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Om du trenger en clan side foreløbig, så er dette her noe proffesjonelt. http://www.clansitemanager.com/ Men seff, om du liker data, lær deg =) Lenke til kommentar
Dryper Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Om du trenger en clan side foreløbig, så er dette her noe proffesjonelt. http://www.clansitemanager.com/ Men seff, om du liker data, lær deg =) Hmm proffesjonelt og proffesjonelt mr. kan brukes, men men. hvor kommer vi i verden uten erfaring og kunnskap.. ahh stemmer det, no wherexD Endret 7. juni 2008 av Dryper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå