Gå til innhold

hallo jeg kan lage webside til klan gratis

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Ikke for å være frekk nå, men jeg syntes ikke de var så alt for freshe de sidene du har laget der, men det er en start som du kan jobbe vidre på. Men hva kan de forvente når det er gratis? Fortsett med det du driver på med, så blir det sikkert superbra tilslutt :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Jojo. noen har vel en slik smak og :) men du blir jo bedre. men

om jeg skulle lagd en klan så ville jeg satset på Joomla med Clan template isteden for dette :p

Du må også huske at for en klan er HTML dødt. de trenger som regel et forum og et par nyhets skript skrevet i PHP :) så om du sier at du kan lage design til claner så går dette så fint :)

Lenke til kommentar

Prøvde å gå på www.deadclan.clanteam.com.. Det kjem berre opp ein Windows Media Player. Ser ut som du har lagt ut ei heilt vanleg video noko som ikkje fungerer så bra i praksis.

Dette er ren oppfordring, og ikkje tolk det som kritikk sjøl om eg aldri i verda ville lagt ut ein video som skal vere på web'en slik. Problemet med filmfila er at den ikkje er streamingklar, slik at brukaren må laste ned heile fila (som lagrast i ei midlertidig mappe, for så å spille den av derifra). Ein streamingklar film i riktig format (eg bruker QuickTime eller Flash til dette) er ei mykje betre løysning. Veit du korleis du lagar dette?

Ellers er eg einig i at det er godt initiativ, men at du burde jobbe noko meir med layouten som eg synes er ein smule for enkel. Alt kan bli betre, og alle dei som er flinke idag har ein gang vert i startfasa. Du burde lese deg opp, og lære deg HTML og CSS iallefall, og sikkert med fordel nokon andre "språk" også. HTML og CSS er ikkje farleg, og veldig veldig enkelt. Det meste seier seg sjølve, og det er godt å skrive ting manuelt sånn at du til ein kvar tid veit korleis det vil se ut (ikkje i internet explorer men). Kikk på HTMLDog. Eg lærte ikkje så mykje derfrå, men det er mye det same som dei bøkene eg slo opp i.

Lukke til ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...