Christofferaa Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hei... Jeg har tenkt til å kjøepe meg en ekstern harddisk, siden det er så utrolig praktisk! Sa det jeg lurer på er om denne er bra nok? Jeg trenger ikke mer enn 500 GB, tror det blir nok, med tanke på at jeg alerede har 640 på PCen. Så ser den bra ut eller? noen tips takk! Takk Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hei...Jeg har tenkt til å kjøepe meg en ekstern harddisk, siden det er så utrolig praktisk! Sa det jeg lurer på er om denne er bra nok? Jeg trenger ikke mer enn 500 GB, tror det blir nok, med tanke på at jeg alerede har 640 på PCen. Så ser den bra ut eller? noen tips takk! Takk Tror nok den er helt grei, har du sett gjennom alle harddiskene som er? Jeg bruker seagate freeagent pro 500gb og den fungerer smertefritt Lenke til kommentar
WebSurf Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Den fungerer helt fint bfplayer. Ikke hør på andre som anbefaler andre merker, for WD er best! Har selv 8 WD hdd, ingen av dem har tatt kvelden i skrivende stund. Lenke til kommentar
Christofferaa Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 Den fungerer helt fint bfplayer. Ikke hør på andre som anbefaler andre merker, for WD er best! Har selv 8 WD hdd, ingen av dem har tatt kvelden i skrivende stund. OK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå