Lakus Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Er 18 år, fått deltidsjobb i butikk hvor jeg ikke er 100% sikker på lønn enda, men la oss si det er på 100kr timen. Skal jobbe to ukedager i uken og annenhver Lørdag. Får også dagpenger (247kr) ifra NAV for de ukedagene jeg ikke er på jobb (3dager per uke). Hvis jeg rett og slett bare tar basis i 100kr timen, 7,5 timer per dag og 10 dager i mnd så blir dette 7500kr. Ekstra betalt på lørdager osv tenker jeg ikke på nå, hvis det er slik i det hele tatt. 7500kr i mnd fra jobb, og 247kr per ukedag jeg ikke er på jobb får jeg fra NAV i form av dagpenger. Det blir 10,464kr i mnd. Det jeg da tenker på er jo at disse dagpengene skal være skattefrie. Trenger jeg da å regne med dagpengene når jeg regner skatt? Og hva skal/hvor mye skal jeg betale i skatt av de allerede små pengene jeg får? Lenke til kommentar
Daggie Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Frikort.. Da kan du tjene 39.000 uten å skatte for pengene. Lenke til kommentar
kas_ Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Hvis du skaffer deg tabell kort så kan du se hvor mye du skal betale i skatt i mnd. her -> https://skort.skatteetaten.no/skd/trekk/trekk trykk på knappen "hele tabellen". Endret 23. april 2008 av kas86 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 Takk, gutter (og eventuelle jenter). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå