AllFather Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hvem kom på navnet på den gruppen? La nettopp merke til den,og må si at den irriterer meg litt. Greit nok at Norge har blitt anglofisert, men personlig mener jeg at man burde kjøre en ren stil når det kommer til kommersielle aktører,noe som hw.no nettverket er Fikse før jeg sender Espen "Big Belly Bubba" Thomassen på dere med en kråkebar! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Den brukergruppen inneholder administratorene på forumet. Eller rettere sagt, de som er redaktører i nettverket. I tillegg finner vi administratorer i driftsgruppen og i gruppen for forumstyret. Er det selve navnet du reagerer på, eller at redaktører har administratorstatus? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 Navnet, blandingen av engelsk og norsk Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Mulig jeg misforstår problemstillingen her, men man kan jo omdøpe gruppen til "Redaktører" eller noe slikt. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 Noe slikt ville vel ha vært best Men som jeg sa over, er mest blandingen av norsk og engelsk jeg ikke liker. Kjører de ren stil den ene eller andre veien så hadde det (i mine øger) vært det beste. Så jeg klager ikke på personene som er i gruppene, eller hw.no som side, begge deler er jeg strålende fornøyd med ^_^ Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Navnet, blandingen av engelsk og norsk Aha, akkurat det kan jeg vise forståelse for. Skal sende en liten henvendelse oppover i systemet. Eneste ulempen det kan medføre å ha navnet "Redaktører" er at man kan få inntrykk av at de er redaktører for forumet, noe som ikke er tilfellet (vi har en ansvarlig redaktør og det er Håvard Røste, ellers er det forumstyret som er delegert oppgaven å administrere forumet). Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 Takker for det, om de velger den gruppen eller en annen hadde det vært strålende Er kjempefornøyd hvis de velger engelske eller norske titler jeg ^__^ Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hmm, siden nettverket er norsk, forumet er norsk, og 98% av innholdet på sidene og forumet som ikke genereres av brukerne selv er norsk, ville nok det beste være en helnorsk stil. Hardware.no og Gamer.no burde jo i så fall også omdøpes til Maskinvare.no og Spiller.no om man skal være helt konsekvent, men det er nok en annen diskusjon (som jeg forøvrig mener har vært oppe før). Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 Hehe Som jeg sa først, lille Norge begynner å bli anglofisert, så at vi bruker mye engelske ord er ikke noe stort problem. Personlig liker jeg både gamer.no og hardware.no som navn og produkter. Hadde vært værre om det var en blanding av norsk og engelsk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg