Gå til innhold

Støtter TV-kort det digitale bakkenettet, eller er det bare vanlig analog?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette støttar det digitale bakkenettet:

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=347771

Hugs på at du berre får dei kanalane som ikkje er krypterte. NRK-kanalane, (Åpen kanal og Lokal-TV?).

Dei korta som har MPEG-4 støttar det norske bakkenettet. Grunnen til at du ikkje kan få dei krypterte kanalane er at ein per i dag ikkje kan få TV-kort der du kan setje inn RiksTV-kort. Dette kjem nok etter kvart.

Lenke til kommentar

Hm... da var jeg med andre ord like langt. Når det analoge bakkenettet forsvinner trenger jeg et kort som støtter det digitale nettet, men jeg kan ennå ikke få et som støtter noen interessante kanaler. Jaja, vi får se hva fremtiden bringer. Takk for tips uansett, sparte noen kroner der. :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Sliter selv med dette.

Jeg har mediasenter pc som jeg bruker aktivt. Ser aldri mer live tv, bare opptak av favorittprogrammene mine når det passer meg :)

Men nå når jeg flytter fra det analoge kabeltv, jeg har vært tilknyttet måtte jeg gå over til riks tv.

Og jeg ser absolutt ikke på de åpne kanalene.

Er det noen som vet noe om når man kan vente seg et slik kort på markedet? Et kort der man kan puttet kortet fra rikstv inn i tvkortet?

Jeg er bare nødt å få tak i en slik løsning.

Jeg er også nødt til å ha et kort som man kan ha to kanaler eller fler, slik e kan ta opp 2 kanaler samtidig eller ta opp noe og se på noe annet..

Endret av EldarH
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...