deathfuck Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 her kan vi snakke om hardcore,darkcore og speedcore hva liker dere best?? av hardcore liker eg en som heter hellsystem og dj dee eg har 3 hardcore CD-er 3 godfathers of hardcore CD-er.. prøver og få takki speedcore og Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Se filmen hos Youtube Hyggelig musikk... Og jeg som syns Hardstyle blir for hardt... Drugs are bad, mkay? Lenke til kommentar
deathfuck Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 Se filmen hos Youtube Hyggelig musikk... Og jeg som syns Hardstyle blir for hardt... Drugs are bad, mkay? tror hardcore er hardere en hardstyle ivertfal speedcore speedcore er hardere en de sjangerene her hehe Lenke til kommentar
deathfuck Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 de 3 her anbefales DJ Paul Elstak* - One Day We Kill' Em All DJ Paul Elstak* - Show No Fear Headbanger* - R-Evolution - Headbanger 10 Years Anniversary 3 digge cder noen som har hørt musikk fra de?? Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Speedcore er vel noe jeg aldri kommer til å skjønne 1. Mekk beat, 2. sett bpm til umenneskelig høy bpm. 3. Profit! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Dette låter jo som når jeg leker meg i Fruity Loops, for a lage de verste og mest annyoing lydene jeg klarer. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Hva er forskjellen ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Hva er forskjellen ? Jeg er ikke kjent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå