Gå til innhold

Macbook + Hotmail = ikke sant

Anbefalte innlegg

Jeg var amatør nok med pc, men nå sitter jeg altså med en Mac som jeg, om mulig skjønner enda mindre av, så sliter litt for å si det sånn..

Men problemet er mer konkret enn det:

Når jeg trykker på "E-post" symboøet på Msn, så pleier den bare å gå rett inn, men nå stopper det hele opp, så lurer jeg på hvorfor dette skjer..

Noen som kan hjelpe?

Mvh Daniel/PC- og Mac-amatør

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner.. Tror jeg..

Du trykker på eposten på MSN, og så åpner et internett-vindu seg, men stopper å loade og viser helt hvitt?

Det skjer ofte hos meg på min Hotmail. Jeg bruker Firefox da. Ikke Safari eller hva enn det er snakk om.

Tror jeg kjenner meg igjen. Men ikke søren om jeg vet hva man skal gjøre. Pleier å funke hos meg.

Lenke til kommentar

Da var vi igang igjen,,

Får beskjeden:

Windows Live ID er ikke tilgjengelig fra dette området på grunn av et av følgende punkt:

Det kan hende det har oppstått problemer på området.

Det kan hende at området ikke er medlem av Windows Live ID.

Under står det "løsning" på problemet:

Du kan:

Du kan logge på eller registrere deg på andre Windows Live ID-områder og -tjenester, eller du kan prøve på nytt senere på dette området.

Lenke til kommentar

Update:

Ser ut til at jeg kommer inn hvis jeg logger meg på på hotmail.com, men for å få til det ser det ut som om jeg må slette msn (det jeg har prøvd så langt), så laster ned MSN igjen nå, så prøver straks en annen idé jeg har ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...