charfred11 Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Jeg har en skanner, Agfascan e20, som jeg har skikkelig trøbbel med å installere (eller få i gang, om du vil). Jeg har nylig gått til anskaffelse av WinXP, og har ikke hatt den installert på maskinen etter dette. Da jeg kjørte Win98 gikk det helt knirkefritt å installere den. Nå kommer det opp en melding når jeg åpner SCANWISE (skannerprogrammet): Please connect or switch on your scanner Det har jeg selvfølgelig gjort!!! Blir gal snart!!! Har dokumenter som skulle vært skannet og mailet, men nå så....!!!! Hva kan jeg gjøre?? Har ikke funnet noen oppdatert driver på nett!! Takker Charlie Lenke til kommentar
Danny Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 hmm snapscan e20? isåfall har jeg samme scaneren har en del problemer med nyeste driver på xp men med scanwise 1.70 funker det fett. søk etter den,hvis du ikke finner den send meg en pm så kan jeg gi deg den. Lenke til kommentar
betus Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Last ned siste versjon av Scanwise (2.0) fra denne linken http://support.agfa.com/support/swDownload1.jsp Lenke til kommentar
charfred11 Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 Funka som et skudd....takker!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå