Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 “There’s a slight difference in the way they look,” he said. “I think that’s to do with really low-level technical stuff that I’m not the guy to explain. The 360 games have a certain look to them; PS3 games have a certain look to them. I like the way [the PS3] renders.” He concluded, “There’s a certain kind of softness without being blurry - some warmth to it - and then there’s a certain more clinical element to how the 360 looks.” KILDE Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Dette går vel på smak og behag om man liker den eller den versjonen bedre. Holder ikke med at èn person sier det. Vi får se når vi har det i vår egen box/station. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Dette går vel på smak og behag om man liker den eller den versjonen bedre. Holder ikke med at èn person sier det. Vi får se når vi har det i vår egen box/station. Der har vi en fanboy som går rett i forsvarsposisjon med en gang eller? Uansett, blir nok bra nok på begge konsoller. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Dette går vel på smak og behag om man liker den eller den versjonen bedre. Holder ikke med at èn person sier det. Vi får se når vi har det i vår egen box/station. Der har vi en fanboy som går rett i forsvarsposisjon med en gang eller? Uansett, blir nok bra nok på begge konsoller. Hehe...BUSTED Nei da, håper spillet blir likt på begge plattformene jeg. Har ikke så veldig mye å si for meg om det blir litt bedre på den ene eller andre plattformen, skal ha det uansett jeg Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 da er du også fanboy. du nekter for det han sier. spillet blir bra på begeg konsoller, kjøpt det til den konsollen du har. har du begge velger du eter hva du vill. ikkje hva noen folk sier. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Dette går vel på smak og behag om man liker den eller den versjonen bedre. Holder ikke med at èn person sier det. Vi får se når vi har det i vår egen box/station. Der har vi en fanboy som går rett i forsvarsposisjon med en gang eller? Uansett, blir nok bra nok på begge konsoller. Det får da være grenser for fanboyskriking. Det er bare en persons subjektive oppfatning av de to versjonene som diskuteres i denne tråden. Greit av mX å påpeke dette før en virkelig krangel bryter ut. edit: typo Endret 23. april 2008 av Monkeyboy Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Dette har vi som følger litt med i bransjen visst lenge Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 At du leser der, bekrefter jo bare alt dritet jeg trudde om deg in the first place. http://www.1up.com/do/feature?pager.offset=3&cId=3167500 Her er hele lista over drit han sier om 360, så har du den. Vi har for lite plass, ikke alle har harddisker.... blablabla. At du leser der, bekrefter jo bare alt dritet jeg trudde om deg in the first place. http://www.1up.com/do/feature?pager.offset=3&cId=3167500 Her er hele lista over drit han sier om 360, så har du den. Vi har for lite plass, ikke alle har harddisker.... blablabla. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Hadde du lest teksten, så ville du sett at de linka til IGN. Her ser du den. Utdrag “For the first time, Rockstar gave us hands-on access to both the PS3 and 360 versions of GTA IV. The good news is that no matter which system you prefer, you’re going to have a great-looking game to play. There are only some minor visual differences noticeable between the two preview versions. The PS3 build has less aliasing issues. Both display a solid, consistent framerate even during scenes with heavy pedestrian traffic and wild explosions. While graphics whores will find subtle differences to nitpick, the average Joe is going to be happy with either version.” Endret 23. april 2008 av theMar Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Here we go again. Hva er det nå, har de funnet 2 piksler på 1 pedistrant som ser 1 hakk bedre ut på PS3 i forhold til X360? Eller var der 5 prikker på himmelen som var bedre rendra på PS3 eller X360? Denne sammenligningskrigen er noe forbanna piss og jorr. Eneste bruken av den er for fanboys av begge sider får skryte uhemmet av hvor uber deres enhet er, gjør meg kvalm. De som virkelig har bruk for denne sammenligningen, de som har begge enhetene, er temmelig nøytral og stille i feltet. Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Dette har vi som følger litt med i bransjen visst lenge En link til Sony Defense Force siden er akkurat det man trenger for å få igang enda en PS3vsXbox360 tråd. IGN sier:"..no matter which system you prefer, you’re going to have a great-looking game to play. There are only some minor visual differences noticeable between the two preview versions." SDF får det til å bli: "IGN: PS3 GTA4 Graphically Superior to Xbox 360 Version" Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Tenkte eg berre kunne leggje ut litt meir enn akkuratt utsnittet som OP la ut: Getting things running on the PS3 initially was challenging. I think it was challenging for a lot of companies, but it's also a machine where, now that we've got comfortable with it -- I don't want to say we've cracked it, but we've got comfortable with it -- we know we can make our games. We're at a point now where the games pretty much look identical side by side. There's a slight difference in the way they look. I think that's to do with really low-level technical stuff that I'm not the guy to explain. The 360 games have a certain look to them; PS3 games have a certain look to them. I like the way [the PS3] renders. There's a certain kind of softness without being blurry -- some warmth to it -- and then there's a certain more clinical element to how the 360 looks. Both have plusses and minuses. As far as I'm concerned, they're neck and neck now. That's very much our goal; we do not want to get in the middle of that rather heated, fervent debate.... These guys who wanna defend their systems, you know what? Good on 'em, and let them do it. We just didn't want to give them something that would in any way fuel it.... Foreslår folk les heile intervjuet på 1up. linky: http://www.1up.com/do/feature?pager.offset=0&cId=3167500 God lesning. Foreslår trådstartar endrar trådnamn til "GTA IV ser forskjellig ut på PS3 og 360". Fordi det er dèt Sam Houser seier. Hvis ein ser på innlegga tidlegare i tråden så er det ingen god indikasjon på at diskusjonen blir noko meir sakleg. Rapportert. Lenke til kommentar
valori Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Det som betyr noe er frameraten. Hvem som har "bedre farger" eller hva for noe tull dette handler om er uvesentlig. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Who the fuck cares what Sam says? Ja, nå var jeg jammen ekstremt 360-Fanboy dere, fy så fanboy jeg var. For det å ha en egen mening, og å ikke la andres meninger påvirke deg, det er fanboyisme det. Jada. Og det å vinkle noe en person har sagt om til noe annet er bare bra det, for det er helt nøytralt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Me har allereie ein bunke innlegg som ikkje høver seg i tråden og eg ser ikkje at denne diskusjonen skal bidra med så veldig mykje. Kjøp spelet til den konsollen du har, små forskjellar som dette vil det være i alle spel, enkelte i favør X360, enkelte i favør PS3, det har svært lite for seg å diskutere. Tråden stenges, reaksjoner tas på PM eller ved å rapportere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg