Gå til innhold

Umulig å få kjøpt filmen: Donnie Brasco?


myhken

Anbefalte innlegg

Jeg så halve filmen av Donnie Brasco for en tid tilbake, og ja jeg har sett den før, men har lyst å ha den i DVD samlingen min. Men det har vist seg å ikke være lett.

Det er så og si umulig å få tak i den med norsk tekst. Søker jeg på google og kelkoo får jeg opp at den bl.a er på Platekompaniet og Nettbest, men ingen av dem har den på lager. Hos nettbest fikk jeg beskjed om at den ikke er mulig å få tak i fra leverandør, det samme står på platekompaniet.

 

Ellers leier jeg film fra brafilm.no, men de har den heller ikke inne.

 

Noen som vet som en nettbutikk som har den inne? Vil helst ha med norsk undertekst. Rart at det skal være så vanskelig å få tak i en film....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser her. :)

 

EDIT: Du må nok i en butikk for å finne den. Det står f. eks: Alna - Oslo: På lager Tuesday 22.04.2008 03:15

 

Slik har det stått i flere uker nå... de tar den ikke bort fra vareutvalget sitt og så kommer det bare opp nye datoer de "regner" med å få filmen inn. Men den kommer aldri inn.

Lenke til kommentar

Jeg har den i to utgaver med norsk tekst, en kjøpt på Rema og en som fulgte med et blad gratis. Den sistnevnte versjonen kommer i et tynt cover, og bærer preg av å være en billigversjon. Denne versjonen kan jeg sende med brevpost til deg hvis du PMer meg adressen din.

 

EDIT: Har aldri satt denne versjonen i spilleren, det står på coveret at det er nosk tekst på den, men jeg vet ikke hvordan lyd og bilde er, da jeg som sagt aldri har sett denne versjonen selv.

Endret av JacEr
Lenke til kommentar
Jeg har den i to utgaver med norsk tekst, en kjøpt på Rema og en som fulgte med et blad gratis. Den sistnevnte versjonen kommer i et tynt cover, og bærer preg av å være en billigversjon. Denne versjonen kan jeg sende med brevpost til deg hvis du PMer meg adressen din.

 

EDIT: Har aldri satt denne versjonen i spilleren, det står på coveret at det er nosk tekst på den, men jeg vet ikke hvordan lyd og bilde er, da jeg som sagt aldri har sett denne versjonen selv.

 

Takker og bukker, PM sendt.

Verdt å prøve så får jeg se om den fungerer og om den har Norsk tekst.

Lenke til kommentar
Hadde du spurt etter den litt tidligere så kunne du fått den av meg med vanelig cover. Ga den nettopp til en venn. Men gjort er gjort :)

 

Det gjør ikke noe, JacEr fikset det for meg, og jeg fikk filmen i dag i posten. Og den hadde norsk tekst og alt....så tusen takk. Har lett i et par uker (ikke 24/7, men likevel) og så fikset det seg på en dag her på forumet....

 

Men som TheGnome sier, er det rart at det skal være så vanskelig å få tak i akkurat denne filmen, for den har jo vært tilgjengelig før... og nå virker det som den er borte fra alt det er, i alle fall her i Norge!

Endret av myhken2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...