Gå til innhold

Sniktitt: Age of Conan: Hyborian Adventures (PC)

Anbefalte innlegg

Syntes det er på trynet at Age of Conan har release i USA 3 dager før det har release i Norge! Lite lojalt mot hjemlandet.

Tviler på at Eidos holder til i Norge da... Utgiver > Utvikler

Det er ikke så vansklig å ha en internasjonal release som du tror. Dette har blitt gjort med et ton andre MMORPGs. Norge har faktisk ligget fremfor USA en rekke ganger på endel releases.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Må bare si som beta tester at det neppe har vært et spill i denne sjangeren som har bedre story og quests! Storyen er simpelt hen fantastisk! Drivende voice dialoger i overraskende mange quests. Jeg er nok mer i gruppen mennesker som bryr meg mer om combat og grinding, men dette spillet har for første gang klart å fenge meg med storyen sin!

Selvsagt kan jeg ende opp med en annen formening enn deg. Men det er hvertfall en god ting at du legger ut en slik kommentar. Håper jeg ender opp med og mene det samme.

Lenke til kommentar
Noen som vet om patchinga starter av seg selv ? Uten å måtte godtaas osv ?

Tenkte jeg bare kunne sette den på før skola ! :p

Er uansett ikke noe problem. For meg tok patchinga ca 15min. Så ingen stor oppgave. Lastet ned noen få små filer også lastet den ned en stor fil på ca 1Gig. Jeg måtte godta noe når jeg startet klienten, men om det var selve spillet eller om det var patchen aner jeg ikke. Gadd ikke lese, bare trykket "i accept".

Lenke til kommentar
Kan man fortsatt forhåndsbestille? Passer jo litt dårlig akkurat nå, men alikevel.

Du kan forhåndsbestille, men skal vi tro Funcom kan du ikke spille før 23, dvs at "Early access" er utsolgt.

Men da er det jo ingen vits å forhåndsbestille.

Lenke til kommentar
Noen som vet om patchinga starter av seg selv ? Uten å måtte godtaas osv ?

Tenkte jeg bare kunne sette den på før skola ! :p

Er uansett ikke noe problem. For meg tok patchinga ca 15min. Så ingen stor oppgave. Lastet ned noen få små filer også lastet den ned en stor fil på ca 1Gig. Jeg måtte godta noe når jeg startet klienten, men om det var selve spillet eller om det var patchen aner jeg ikke. Gadd ikke lese, bare trykket "i accept".

Ja, jeg er ferdig med min også nå. Hadde ikke vært noe poeng i å peise på før skola ! :p

Lenke til kommentar
Kan man fortsatt forhåndsbestille? Passer jo litt dårlig akkurat nå, men alikevel.

Du kan forhåndsbestille, men skal vi tro Funcom kan du ikke spille før 23, dvs at "Early access" er utsolgt.

Men da er det jo ingen vits å forhåndsbestille.

Ingen vits?

Du slipper å dra i butikken og skaffe spillet og du slipper å risikere at det blir utsolgt..

Hvorfor forhåndsbestiller folk spill egentlig, 95% av spillene du kan forhåndsbestille gir deg jo ingen form for pre-order bonus ;)

Lenke til kommentar
Ingen vits?

Du slipper å dra i butikken og skaffe spillet og du slipper å risikere at det blir utsolgt..

Hvorfor forhåndsbestiller folk spill egentlig, 95% av spillene du kan forhåndsbestille gir deg jo ingen form for pre-order bonus ;)

- AoC er et nedlastbart spill, man går ikke tom for plater.

- Jeg kan kjøpe det på nett senere også og alikevel slippe å gå i butikken

Du får vel også preordermounten fortsatt, det er jo fortsatt ein bonus du får med. "Early access" måtte jo kjøpes i tillegg uansett...
Flott, har du detaljene på det? *sjekke* Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Ingen vits?

- AoC er et nedlastbart spill, man går ikke tom for plater.

- Jeg kan kjøpe det på nett senere også og alikevel slippe å gå i butikken

Du får vel også preordermounten fortsatt, det er jo fortsatt ein bonus du får med. "Early access" måtte jo kjøpes i tillegg uansett...
Flott, har du detaljene på det? *sjekke*

Nedlastbart spill?

Funcom har da sagt at de ikke har noen planer om å legge ut retail klienten med det første?

Argumentet med disker fatta jeg ikke..

Om butikker fremdeles sender ut pre-order keys så vil du jo kunne få mount og belte ja.

Det er jo ingen som stopper deg ifra å registrere koden din på register.ageofconan.com, du kan baer ikke betale for Early Access lengre, men du får allikevel tingene ved release.

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar
Hvis dere har forhåndsbestilt, og har fått pre-order key, så kan dere begynne å spille 17. mai! Driver å laster ned klienten nå. Deretter er det patching den 14. mai, og så full fres!! Hurra! Er som å være 16 år og vente på "Black & White" all over..
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...