lolvik Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Ikke på min skjerm ?skal du ha screen eller ? Jeg har widescreen skjerm og du har 6 linjer i signaturen din. Jeg anntar at du selv tror du bare har 4. Særriøst. Jeg har 4 : p Og jeg har selv 22" widescreen. Tror nok det blir en PvE server på meg. Det blir nok også et "voksent" guild, men det blir forhåpentligvis ikke noe stort problem i AoC. Hadde også lyst til å spille assassin, men da må Funcom virkelig få fingeren ut å få fiksa den klassen. Akkurat nå er det fysisk vondt å spille assassin. Tror nok jeg prøver meg på pvp. Hva mener du er feil med assassin ? Jeg har nemlig tenkt på den selv. Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 du har 6linjer på min 22" widescreen Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 6 linjer på Hardware.no skin, og 4 linjer på Hardware.no Dynamisk. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Neimen der har vi jo svaret. Ja, jeg bruker dynamisk så. Kan vi venligst legge dette av oss nå ? : p Edit; Helt feil plass å spørre, men noen som vet hvor mange levels det er på Portal? Er det bare 10 ? D: Endret 8. mai 2008 av Rattpjusker Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) @Rattpjusker: Det blir jo fortsatt urettferdig da. Det betyr jo at de som bruker dynamisk kan få mer i signaturen jo større skjerm/oppløsning de har... Selv har jeg 20" og ikke dynamisk og du har seks linjer på min skjerm. Om moderatorene tillater det om man har dynamisk er det jo greit, men da burde det stå. For det står at bare fire linjer er lov. Hvertfall sist jeg leste. Kopiert fra Retningslinjer Kort versjon: 11. Signaturer er maks 4 linjer. Ingen bilder i signaturen. Komplett versjon:#12: Signaturer skal ikke inneholde noe ut over ren tekst og BBKode som lar deg stille farge/størrelse/plassering, samt lar deg lage lenker eller gjøre teksten fet og/eller kursiv. Maksimal lengde på signatur skal ikke overstige 4 linjer i Diskusjon.no sitt design, og det er påkrevd å bruke for å begrense størrelsen. Merk at signaturer med upassende innhold blir fjernet uten varsel. EDIT: Uansett bør du jo ikke fjerne dine specs. Du kan jo bare plassere dem i din profil. Endret 11. mai 2008 av Ördög Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Det blir da akkurat det samme som at du har 5 linjer i Diskusjon.no sitt design ? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Hva med å slutte å krangle om dette i tråden, og faktisk forholde seg til retningslinjene? To signaturer som ikke er i henhold til retningslinjene er fjernet. AtW Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Det blir da akkurat det samme som at du har 5 linjer i Diskusjon.no sitt design ? Jeg er helt enig med deg i det. Har sett at min signatur har vært ut til kanten lenge, men har ikke sett den har spredd seg ned til 5 linjer. Men jeg la merke til, etter siste post jeg laget, at den hadde lagt seg en linje nedover. Signaturen er redigert og både i Opera og FF holder den seg godt innenfor regelverkets 4 linjer. Endret 11. mai 2008 av Ördög Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Ja, nå har vi begge "lovlige" signaturer : ) Hvilke servere blir dere å spille på ? Altså, pve/pvp/rp Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) @Rattpjusker: Håper det ja Selv skal jeg spille på RP-PVP server med mitt guild... Håper det blir bedre enn RP serverene til WoW. Der var det ingen kontroll. Hvertfall ikke de to-tre som jeg prøvde meg på. Endret 11. mai 2008 av Ördög Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Jeg blir selv å joine serveren til guilden min, hvordan vet jeg ikke ennå. Men håper på pvp. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Helt klart PvP. Jeg håper bare jeg ikke blir drept hele tiden når jeg skal gjøre quester. Er utrolig irriterende når det kommer en annen spiller å ødelegger. Men så er jo PvP spennende. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Er det jeg også tenker... Frykter at jeg kanskje kommer til å miste lysten til å spille hvis det blir for mye ganking / corpse camping. Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Jeg har hovedsakelig vært på PVE server under min spilletid med WoW, men var en del på RP-PVP server før jeg la opp. Noe jeg likte. Men klart, det med questing og PVP er ikke alltid en god blanding. Ganking da som det absolutt værste og oppleve (så lenge det ikke er deg selv som ganker). Det var ikke PVP greia som gjorde jeg la opp, gikk bare lei spillet. Men det virker spennende så får bare se om jeg virkelig liker det, eller ikke. Når jeg får spillt litt. Lenke til kommentar
Diffidentia Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (...)Hva mener du er feil med assassin ? Jeg har nemlig tenkt på den selv. Akkurat nå klarer ikke assassins å holde seg i live til å gjøre noe. Selv om det er meningen at de skal være svake, men med veldig god dps, pluss at de skal benytte seg mye av sniking, så fungerer ikke dette godt nok i dag. Alle klasser kan snike, så fordelen assassins burde hatt er ikke stor nok. I tillegg er det alt for lett å bli oppdaget i både PvP og PvE. Det er en del til... Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Syntes det er på trynet at Age of Conan har release i USA 3 dager før det har release i Norge! Lite lojalt mot hjemlandet. Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Syntes det er på trynet at Age of Conan har release i USA 3 dager før det har release i Norge! Lite lojalt mot hjemlandet. Derfor man forhåndsbestiller da. Da må man riktig nok installere spillet med cd'ene når pakka kommer i posten, men du får hvertfall startet tidligere enn 23. Forstår hva du mener, men det er dessverre slik det er . USA kommer først, selv om det er Funcom som har laget det. De er vell redd for og bli overfallt av sinte amerikanere Endret 12. mai 2008 av Ördög Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Syntes det er på trynet at Age of Conan har release i USA 3 dager før det har release i Norge! Lite lojalt mot hjemlandet. Tviler på at Eidos holder til i Norge da... Utgiver > Utvikler Lenke til kommentar
Khazork Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Hvis hver kamp i AoC blir en utfordring (les: slit) så kan det være at det mister mange RPG'ere som egentlig ikke betrakter arcade-elementene av MMORPG som interessant, men heller storyen, questene, stats-utvikling, utstyr, etc. Dvs de gode gamle RPG elementene som har vært i spillene siden Rogue/Nethack æraen. Må bare si som beta tester at det neppe har vært et spill i denne sjangeren som har bedre story og quests! Storyen er simpelt hen fantastisk! Drivende voice dialoger i overraskende mange quests. Jeg er nok mer i gruppen mennesker som bryr meg mer om combat og grinding, men dette spillet har for første gang klart å fenge meg med storyen sin! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg