Kenny Bones Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Hei, jeg driver og skal lage en enkel side som er koblet til en database som skal brukes til å registrere egne låter og melodi-idéer osv. Derfor må jeg lage en løsning der jeg bare fyller i info i et skjema så går dette rett i databasen som også ramses opp ved siden av det første skjemaet. Dette har jeg forsåvidt fått til med asp. Men jeg må også ha mulighet til å laste opp lydfiler for å få stien til disse til å legge seg i databasen. Deretter kan jeg legge til en kodesnutt som henter opp stien til lydfilen og automatisk legger til en mp3-spiller som kan spille av denne filen. Så enten må jeg ha dette integrert i det første skjemaet, f. eks at man fyller ut navn, sjanger, rytme, lengde osv for å så knytte til lydfilen. Anywayz, noen som har forslag til programvare jeg kan bruke som allerede har noe lignende integrert? Finnes det en enkel template-pakke av noe slag som inneholder alt dette? For dette systemet jeg allerede på en måte har fått til å funke sliter jeg litt med. Fordi opplastingsscriptet er knyttet til en annen database og når jeg da skal hente info fra en annen database i samme tabell som det allerede ligger annen info fra den første databasen så får jeg masse feil.. Derfor jeg tenkte at det kanskje finnes en pakke som har begge disse mulighetene i étt. Slik at jeg slipper å knote med å redigere script osvosv. Endret 23. april 2008 av Kenny Bones Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå