Armageddon Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Når kommer IGN med sin anmeldelse? Lenke til kommentar
rosaemil Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Jeg tipper IGN gir spillet 9,8. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Håper bare de ikke kødder det til med en 10/10. Sånt skal ikke skje. Men 9.6, 9.7 eller 9.8 høres realistisk ut, ja. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Blir spennende om de nevner forskjell på xbox 360 og ps3 sine versjoner, dette gjelder også gametrailers, for min del ^_^ Lenke til kommentar
rosaemil Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Jeg bryr meg ikke om forskjeller uansett om det er fordel for xbox eller playstation. Jeg håper begge blir nokså like. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 samme her. viktigeste er at spillet komemr. forsjellene vill være så minimale uansett så er ikkje noe vits og krangle om det. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 samme her.viktigeste er at spillet komemr. forsjellene vill være så minimale uansett så er ikkje noe vits og krangle om det. Jeg er ikke sikker angåenede det blir små forskjeller. Jeg er veldig usikker på hvem versjon jeg skal beholde!! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Grafikkmessig er det vel ikke mye forskjell, men kan være flere bugs på en verson i forhold til den andre. Men siden det er et spill av denne størrelsen, kommer det forhåpentlig vis en del patcher som løser det meste. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Grafikkmessig er det vel ikke mye forskjell, men kan være flere bugs på en verson i forhold til den andre. Men siden det er et spill av denne størrelsen, kommer det forhåpentlig vis en del patcher som løser det meste. http://www.gametrailers.com/player/32309.html <--- Xbox 360 versjonen? http://www.gametrailers.com/player/32757.html <---- Ps3 versjonen? Eller omvendt, de som har spilt spillet på xbox.. Hvilke av de ser mest ut som den? Jeg ville tippet slik som over, men jeg vet ikke.. Er ikke en fanboy og med dette trekker jeg vel til de fleste Endret 24. april 2008 av gamerman Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 PSW Magazine : 10/10 Bare toppkarakterer her jo, dette lover godt Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) samme her.viktigeste er at spillet komemr. forsjellene vill være så minimale uansett så er ikkje noe vits og krangle om det. Jeg er ikke sikker angåenede det blir små forskjeller. Jeg er veldig usikker på hvem versjon jeg skal beholde!! Host..hvilken versjon jeg skal beholde... For min del så blir det xbox da jeg bare har xbox. Syns også toman85 bør velge den versjonen, da jeg skal knuse han på live Endret 25. april 2008 av mX Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Her er anmeldelsen fra ign.com Dette blir bare helt sykt konge vil jeg si!! "For those wanting to know which version looks better, the edge goes to the PS3. The textures and framerate are comparable, but the PS3 has far less pop-in. The 360 has richer colors, but the PS3 has better anti-aliasing making it look a little cleaner. Because GTA IV can preload onto the PS3 hard drive, the in-game loads are faster. Don't worry Xbox owners, the load times are rarely more than 30 seconds and don't occur very often. The slight visual edge goes to PS3, but the 360 is no slouch. Either version will do you proud." Dette var det viktigste for min del.. For meg til nå er det PS3verjsonen jeg kommer til å beholde! Det står PS3versjonen har "the edge" og har mindre pop-in Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Når kommer ActionButton sin review da? Det er den jeg er mest spent på og setter min lit til :!: Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) En bruker bestemte seg for å poste idioti, dette + kommentarer er slettet. Dette innlegget skal ikke kommenteres, men send meg gjerne en pm dersom du har synspunkter Endret 26. april 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 http://gamerevolver.com/article-118-GTA-IV--Reviewed.html Helt utrolig poengsum... Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Det er tydligvis noe HELT spesielt med dette spillet. Tviler på at noen seriøs spillanmelder kommer til å gi det mindre enn 9/10. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) 1UP: A+ Eurogamer: 10 CVG: 9.5 Gametrailer: 9.8 Teambox: 10 Kotaku: ? Spillet får helt klart gode anmeldelser overalt. Endret 27. april 2008 av Nitrius Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Dagbladet 6 http://www.dagbladet.no/kultur/2008/04/27/533785.html Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 dagbladet sin anmeldelse var knallbra ! store ord: Etter mangfoldige timer i Liberty City de siste dagene sitter jeg igjen med en følelse av å ha opplevd noe fortellermessig stort, helt der oppe i likhet med filmer som «Heat» og «French Connection» og tv-serier som «The Wire» og «Sopranos» Historien, humoren, persongalleriet, mangfoldet og ikke minst antallet timer du kommer til å investere i spillet. Her er alt så grandiost og gjennomført at det meste annet i spillsammenheng blekner. klarer ikke å få uttrykkt hvor mye jeg gleder meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå