NikkaYoichi Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg må si at jeg synes denne var litt søt. Og nå har det seg sånn at jeg ikke har diskett stasjon på pcèn min, bare cd\dvd rom. Hvordan kan jeg da oppdatere biosèn min.. Og det MSI LiveUpdate støtter ikke Vista, ettersom jeg ser.. Hvordan skal jeg da klare å oppdatere biosèn min?? Hèhè. dersom hk støtter boot fra minnepinne så kan du bruke den framfor en diskett. du kan velø også lage en boot cd/dvd med biosen på. eller bare skaffe deg en diskettstasjon for å flashe. edit: det var andre gang på 2 minutter at jeg faktisk svarer på et innlegg i en tråd der det ikke skal svares på innlegg på den måten. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 Kanskje det gir mer mening hvis jeg legger til at det er fra en tråd om skrivefeil og ikke en tråd for å spørre om hjelp. Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Haha da var det litt morsomt ja ^^ Lenke til kommentar
Fyll0 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Haha:D. Fikk meg til å tenke på den gangen moderatoren begynnte å stenge gamle poster. Det var jo selvfølgelig noen som rapporterte gamle poster kun på pure F. Men dog litt morsomt. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 Med dine 17 poster på forumet så husker du den gangen?! Lenke til kommentar
Fyll0 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Med dine 17 poster på forumet så husker du den gangen?! Det er ikke slik at du får bedre hukommelse etter flere poster du har heller liksom. Jeg kan huske ting, selv om jeg bare har 17 poster:O Lenke til kommentar
aklla Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 17 poster sier vel litt mer om hvor aktivt du bruker forumet, ikke hvor godt du husker Lenke til kommentar
Fyll0 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Du sier det ja. det sier hvor mye tid jeg tar meg til å svare på poster, ikke på hvor lang tid jeg bruker på å lese. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Du har jo vore registrert medlem sidan januar 2007, dessutan er det fleire som kun les i ein periode før dei registrerer seg. Har sjølv klart å svare på sånt nokre gonger, litt kjipt. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Kan noen forklare hva som er morsomt? Jeg tok den ikke... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Morosamt og morosamt, det kan du få bestemme sjølv, men poenget er at brukaren svarte på eit innlegg frå Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil, ein tråd der brukarane siterer andre brukarar som har skrive noko feil. Brukaren som er sitert i første post svarte på eit sitat som var lagt inn på grunn av språket, det var ingen som trengte hjelp i den tråden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Åjaaaaaaaaa. Takk for klarifikasjonen, Zeph. Eg skjønte han ikkje fyrst Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Nice hehe , pc hjelp på alle kanter av forumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg