HOHOHOHO222 Skrevet 23. april 2008 Rapporter Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Hva syns dere om folk som bretter opp buksene nå mot sommertider. er det pent eller ikke? del deres synspunkter her Endret 23. april 2008 av PortioN Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 23. april 2008 Rapporter Del Skrevet 23. april 2008 Not, ser så idiotisk ut, hørt om shorts? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 23. april 2008 Rapporter Del Skrevet 23. april 2008 Ett absolutt nei når det kommer til jeans, men på chinos ser det ofte bra ut med en liten opprull, men kun rett over ankelen. Men gjør seg best på stranden og liggnede områder, og krever casual sko, helst tøysko egentlig, og ihvertfall lave ankelsokker eller ikke sokker i det hele tatt. Lenke til kommentar
sweetpanda Skrevet 29. april 2008 Rapporter Del Skrevet 29. april 2008 Not! Ser dumt ut, spess på gutter som har store hår på beina som bare pipler ut i alle retninger. Ser helt teit ut og gå med hvite tennis sokker og oppbrtta bukse Lenke til kommentar
joakim93 Skrevet 29. april 2008 Rapporter Del Skrevet 29. april 2008 syntes det ser kult ut jeg...så er ikke jeg homo eller da Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 29. april 2008 Rapporter Del Skrevet 29. april 2008 (endret) . Endret 3. juni 2010 av Flurry Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 29. april 2008 Rapporter Del Skrevet 29. april 2008 Not i de fleste tilfeller Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 29. april 2008 Rapporter Del Skrevet 29. april 2008 Personlig, når jeg har småsko på og det er varmt ute lager jeg en liten brett nederst på buksa. Bretten skal helst ikke være bredere enn 10 cm for min del. Syns det er finest på lyse jeans. Gir det hele en lite touch of summer;-) Men å brette buksa så langt opp at både legger, hår og mere til kommer frem er jeg ikke så stor fan av... Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Det er stygt. Værtfall om du skal brette den langt oppå leggen. Shorts ser mange ganger bedre ut! Noen som vet om en plass på internett med kuleshortser? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Det er stygt. Værtfall om du skal brette den langt oppå leggen. Shorts ser mange ganger bedre ut! Noen som vet om en plass på internett med kuleshortser? vil sterkt anbefale Beckersurf.com det er en bra butikk. Lenke til kommentar
dr0m Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Så lenge sokkene ikke ligger langt opp etter leggen så går det greit. Det er der de praktiske, små ankelsokkene kommer inn i bildet. Og skal man først brette opp buksa så bør det være en "innoverbrett". Buksebretting ser uansett bedre ut på jenter. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Bretting av jeans er døkult. Hvertfall når du legger bretten over knehøyde. Not. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Jeg har tatt et par gamle bukser og kappet dem rett under kneet , og sydd en liten kant rundt Gikk en stund med oppbrett men fant fort ut det ikke var så mye arbeid med og sy Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg syns det kan være tøft. Men prøver å kle meg selv sånn minst mulig, da det ikke skal mye til før det blir harry. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Hva syns dere om folk som bretter opp buksene nå mot sommertider. er det pent eller ikke? del deres synspunkter her Altså det fins bukser som er kortere, sånn at man slipper å brette dem opp. Capri eller shorts eller hva de heter. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 USJDA! Syns det er så helt forjævli å se på :o Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 Heh, jeg gjør det når shortsene er til vask Men sant skal sies, jeg gjør det kun med tøysko, og uten sokker. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 11. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2008 Stygt å brette opp buksene sine. Da kan man heller stappe buksa nedi sokka så det ikke subber. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 12. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2008 Stygt å brette opp buksene sine. Da kan man heller stappe buksa nedi sokka så det ikke subber. I dette tilfelle er det vel heller fordi det er varmt enn fordi noen synes det er kult HÅPER JEG Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 14. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2008 Not, men har et par ganger måtte ty til det da jeg ikke har hatt noe annet plagg i nærheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå