hitokiri Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Nye bilder viser en musikkmobil med trykkskjerm fra Motorola. Les mer Lenke til kommentar
haalo Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Kan virkelig en high-end-modell redde dem hvis de er finansielt ille ute? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Selger den bra så kan den kanskje det. For..de har ikke akkurat noe der ute å tilby på high-end markede. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Men hvor stort salgspotensiale har egentlig en dyr mobil? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Vel, si det du. De må ha et rimelig stort spekter av telefoner hvis de skal tilbake i markedet, kan ikke bare bedrive billig-telefonene sine hele tiden. Er vel som oftest fra proff-telefonene at nye løsninger og ideer kommer til de billigere vers ionene så...eller.no Endret 23. april 2008 av b-real Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 iPhone er jo populær. Hvis de kan legge prisen litt under og gi en god brukeropplevelse så kan jo dette også bli en populær telefon. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Tar det sikkert en evighet før den kommer ut på markedet da .. og da er det for seint. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Tar det sikkert en evighet før den kommer ut på markedet da .. og da er det for seint. Det og at telefonen liknet veldig på W960i. Eller er det bare jeg som syntes det Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Det og at telefonen liknet veldig på W960i. Eller er det bare jeg som syntes det At det er en W960i-ripoff slo meg óg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1345t12 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) motorola kan lage kule telefoner de, men føler det de sliter mest med er rett og slett softwareproblemer og det forferdelige linux operativsystemet dems. ustabile telefoner etc. de trenger flere telefoner med ordentlig os, uiq og wm feks. også det at de må få telefonene mye kjappere ut på markedet, men designen er som regel veldig bra da. Endret 23. april 2008 av Slettet+1345t12 Lenke til kommentar
bidz Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Motorola kan design og byggekvalitet, ja. Synd de er forferdelige på software fronten. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Det og at telefonen liknet veldig på W960i. Eller er det bare jeg som syntes det At det er en W960i-ripoff slo meg óg. Takk. Da var det ikke bare jeg som var så forfengelig opphengt i design at jeg syns det var klin identisk oppe ved tale-høyttaleren og touchknappene i bunnen av skjermen Lenke til kommentar
-edvard- Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Mulig det er noe med bildet, men det ser ut som om det går et vannrett skille ca. midt på telefonen. Under skillet ser den ubrukt ut, mens det over er fullt av fingermerker Lenke til kommentar
DiskusJon Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Mulig det er noe med bildet, men det ser ut som om det går et vannrett skilleca. midt på telefonen. Under skillet ser den ubrukt ut, mens det over er fullt av fingermerker Ja, eller kanskje skjermplastikk bare? Lenke til kommentar
-edvard- Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Mulig det er noe med bildet, men det ser ut som om det går et vannrett skilleca. midt på telefonen. Under skillet ser den ubrukt ut, mens det over er fullt av fingermerker Ja, eller kanskje skjermplastikk bare? Heh. Mulig det, men"skillet" går skrått i forhold til mobilen hvis noen skjønner hva jeg mener Og dessuten er det vel litt uvanlig at skjermplasten dekker halvparten av tre knapper og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg