1ndy Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Heisann! Noen som har noe konstruktivt å si om dette bildet av min datter som har oppdaget Trondheimsfjorden en tidlig vårdag? EOS400D Canon EF 24-70 F2.8 L USM ISO100 46mm f7,1 1/250sec Croppet og kontrastjustert i Photoshop. Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Aner ikke om dette blir konstruktivt, bilde i seg selv er pent, men jeg synes busken forstyrrende. Og i tillegg er det ett eller annet med rød fargen i genseren som for meg ikke harmonerer så godt med fargene ellers. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Bra komposisjon, liker bruk av fokus og lav dybdeskarphet. Synes buskene kan være der. Litt hardt lys kanskje. Lenke til kommentar
2r@rn3 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg likte bildet godt. Greinene er forstyrrende, synes jeg, men de ødelegger ikke bildet. Fin dof, og godt definert subjekt. Kan nesten merke at tankene hennes går...eller kanskje hun bare nyter synet :-) Lenke til kommentar
si Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Jeg likte veldig godt rødfargen mot det blå. Hadde nok vært renere om busken ikke var der, og om du hadde børsta av ryggen hennes litt, men det er et fint bilde. Lenke til kommentar
1ndy Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 Takk for tilbakemeldinger! Er enig i det meste som har blitt sagt, spesielt kommentaren om at lyset er veldig hardt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå