Q-tip Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Tror kanskje jeg har sagt det før, men sier det igjen... Tine sjokolademelk er best NOMM NOMM Du har forstått det Finnes ingen annen god sjokolademelk enn Tine sjokomelk! Lenke til kommentar
Grand Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Tror kanskje jeg har sagt det før, men sier det igjen... Tine sjokolademelk er best Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor NOMM NOMM Du har forstått det Finnes ingen annen god sjokolademelk enn Tine sjokomelk! Enig! det er den beste. Ingen andre Lenke til kommentar
Huskarl Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Tror kanskje jeg har sagt det før, men sier det igjen... Tine sjokolademelk er best NOMM NOMM Må si jeg hater den der. Smaker akkurat det samme som sjokoladepuddingen deres jo. Q-melk eier! Endret 26. november 2008 av Huskarl Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Den beste sjokolademelka du får er den du lagar sjølv! Nesquik og anten Q ekstra lett, Q skumma, Tine ekstra lett eller Tine skumma. Lenke til kommentar
Sniper_Elite Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Tror kanskje jeg har sagt det før, men sier det igjen... Tine sjokolademelk er best NOMM NOMM Du har forstått det Finnes ingen annen god sjokolademelk enn Tine sjokomelk! Helt enig Lenke til kommentar
Eppelsin Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Må bare si meg enig med "Huskarl". År og dag siden jeg har smakt Tine sjokomelk-tingen det er bilde av, og da gikk tankene til sjoko-puddingen dems med en gang. Sjokopuddingen er Ok en gang i blandt, men ikke som sjokolademelk. Dog kan man ikke diskutere smak, egentlig Har endelig bestemt meg ang. Nesquick og Oboy, jeg synes de er ganske like i utganspunktet, men Nesquick har en mer "syntetisk" ettersmak. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det bedre. Mao syns jeg Oboy er best! Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 I prefer regular! (just kiddding, ikke ban meg). Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 I min verden er det bare en kandidat. Nemlig Tines Litago-sjokolademelk. Åh, den er bare fantastisk!! Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Liker best Litago, men velger riktignok 24 om den finnes i kjøleskapet. Dette fordi at 24 er en smule sunnere enn den gode gamle Litagoen. Endret 10. desember 2008 av Gnomenz Lenke til kommentar
Eppelsin Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 I prefer regular! (just kiddding, ikke ban meg). "Shaken, not stirred" Eller nei, motsatt blir det vel i dette tilfellet. Blir så mye søl ellers Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Den Tine sjokolademelken er ganske god, men jeg må blande den ut med melk, hvis ikke blir det for mye sjokolade og kvalme :s Men Nesquick er best Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå