Gå til innhold

Hvilken sjokolademelk liker du best?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har begynt å bli glad i sjokolademelk igjen. Er ikke sikker på om det er Q-Melks Sjokolademelk eller Cocio som jeg liker best.

Men hvilken synes dere er best? Liker du best varm kakao eller kald sjokolademelk? Eller går du for Oboy og lignende pulver?

EDIT: Takk Proffesoren :p

Kald Cocio, absolutt! Synd den er så dyr.

Litago passer til navnet...

Ellers er det H-melk, og da lettmelk. Litt sunn må jeg da være, men spørs om ikke sjokoladepulveret motvirker det en smule :p (ikke skummet melk!!). Blir enten O'boy eller Nesquick. Jeg klarer ikke å bestemme meg for hvem som er best, så jeg alternerer omtrent hver gang jeg kjøper inn, for om mulig å endelig bestemme meg :p

Men er det noen som har lagt merke til at det er verre og verre (åltså, umulig) å få tak i sjokolademelk-pulver på boks for tiden? Jeg har en gammel fillete pappboks som er over et år nå, og bruker den derfor ikke. Finner bare de der "refill"-posene nå for tida, skal jo liksom være så økologisk. Og ikke noe spesiellt billigere heller mener jeg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Litago blir for kunstig/klebrig ettersmak, Cocio smaker alt for sterkt, 24 er egentlig helt ok men jeg prøver å unngå sukkerfrie produkter. Q-sjokolade derimot! Ah, den er god, nesten helt perfekt. Sjokolademendgen er passe, ikke for sterk, ikke for smak, ingen ekkel ettersmak og ikke for søt/sur. Husker på ungdomskolen når vi stakk ned på Kiwien hver dag for å kjøpe en liter (eller var det halvliter?) med Q-sjokolade for under tiern! Pleide alltid å få mye luft i magen av den da :x Tider.

Som Lord Grÿllwotth over meg sier så syntes jeg også at Nesquick smaker forferdelig dritt. O-boy har jeg ikke smakt på evigheter, men så vidt jeg husker var den god.

Lenke til kommentar

Jeg har faktisk ikke smakt Q-melk sin sjokolademelk ennå. Kun Tine og Litago sin. Vet ikke hvilken som var beste egentlig. Tror de smakte ganske likt. Generelt sett drikker jeg lite ferdigblandet sjokolademelk. Tyr helst til O'boy i melken hvis jeg skulle få lyst på litt forandring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...