gunnern Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Det er jo ingenting som slår Coccio! Q-Melk har jo altfor liten smak.. Lenke til kommentar
Homer_J_Simpson Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 oboy eller nesquick er digg! hvis jeg skal drikke ferdigblanda sjokomelk så går det stort sett i tine sin Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Bare jeg som har lagt merke til at Coccio har steget med ca 70% i pris? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Ja, her koster den det samme som den alltid har gjort, 17kr. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Cocio, eller vanlig sjokomelk fra Tine..? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Vanlig sjokomelk fra Tine eller Litago Lenke til kommentar
Eppelsin Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg har begynt å bli glad i sjokolademelk igjen. Er ikke sikker på om det er Q-Melks Sjokolademelk eller Cocio som jeg liker best. Men hvilken synes dere er best? Liker du best varm kakao eller kald sjokolademelk? Eller går du for Oboy og lignende pulver? EDIT: Takk Proffesoren Kald Cocio, absolutt! Synd den er så dyr. Litago passer til navnet... Ellers er det H-melk, og da lettmelk. Litt sunn må jeg da være, men spørs om ikke sjokoladepulveret motvirker det en smule (ikke skummet melk!!). Blir enten O'boy eller Nesquick. Jeg klarer ikke å bestemme meg for hvem som er best, så jeg alternerer omtrent hver gang jeg kjøper inn, for om mulig å endelig bestemme meg Men er det noen som har lagt merke til at det er verre og verre (åltså, umulig) å få tak i sjokolademelk-pulver på boks for tiden? Jeg har en gammel fillete pappboks som er over et år nå, og bruker den derfor ikke. Finner bare de der "refill"-posene nå for tida, skal jo liksom være så økologisk. Og ikke noe spesiellt billigere heller mener jeg. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Kjøpte nesquic engang for noen uker siden. Forferdelig. Var ikke noe smak i det hele tatt... Så holder meg for O-Boy nå... Endret 7. november 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
JensViking Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Litago blir for kunstig/klebrig ettersmak, Cocio smaker alt for sterkt, 24 er egentlig helt ok men jeg prøver å unngå sukkerfrie produkter. Q-sjokolade derimot! Ah, den er god, nesten helt perfekt. Sjokolademendgen er passe, ikke for sterk, ikke for smak, ingen ekkel ettersmak og ikke for søt/sur. Husker på ungdomskolen når vi stakk ned på Kiwien hver dag for å kjøpe en liter (eller var det halvliter?) med Q-sjokolade for under tiern! Pleide alltid å få mye luft i magen av den da :x Tider. Som Lord Grÿllwotth over meg sier så syntes jeg også at Nesquick smaker forferdelig dritt. O-boy har jeg ikke smakt på evigheter, men så vidt jeg husker var den god. Lenke til kommentar
SniperElite Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Nesquick eller sjokomelk fra tine Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg har faktisk ikke smakt Q-melk sin sjokolademelk ennå. Kun Tine og Litago sin. Vet ikke hvilken som var beste egentlig. Tror de smakte ganske likt. Generelt sett drikker jeg lite ferdigblandet sjokolademelk. Tyr helst til O'boy i melken hvis jeg skulle få lyst på litt forandring. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Q-melk sjokolade smaker det en kopp med Oboy gjør ved andre etterfylling med melk, men med sjokoladepulveret fra første omgang. Lenke til kommentar
Sovesmurf Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Oboy eller nesquick Tine sin er ganske god også Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Vanlig sjokomelk fra Tine eller Litago Synes de gir meg mer slim i halsen en Q-melk sin utgave. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Tror kanskje jeg har sagt det før, men sier det igjen... Tine sjokolademelk er best NOMM NOMM Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Synes det er litt for mye kanelsmak i pulveret........ Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Jeg synes det er litt godt med kanel i, jeg. Endret 25. november 2008 av Shipwreck Lenke til kommentar
TolLefsa Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 24 er totalt den beste sjokolademelken Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg syns 24 er helt grei, men jeg har ikke klart å dikke det etter at jeg drakk meg mongokvalm på det på TG06 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå