Bonna86 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Er glad i Litago jeg. Lenke til kommentar
Argument Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Har du hørt om ordtaket "smaken er som baken, delt i to"? Rettelse: "Smaken er som baken - den er delt" Jeg liker 24 best, fordi jeg ikke blir kvalm av den. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Har du hørt om ordtaket "smaken er som baken, delt i to"? Rettelse: "Smaken er som baken - den er delt" Jeg liker 24 best, fordi jeg ikke blir kvalm av den. Flisespikker! Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Litago skjokolade 24 milkshake 24 lettmelk med sjokolade smak Lenke til kommentar
xdeathcab Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Når jeg kjøper sjokolade melk så kjøper jeg 24. Når jeg er hjemme foretrekker jeg nesquick pulveret. Jeg bruker 4 skjeer i et "normalt" glass. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 *kose på 5L Mathilde sjokolademelk* Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Ferdig-sjokomelk: 4. Litago er grei men smaker veldig kunstig. Føler jeg ofte blir løs i magen av den. Kjøpes kun når det ikke er et alternativ (Lett-produkter utelatt. Måtte gud forby dette!) 3. Q-melk sin standard sjokomelk er også helt grei. Litt smakløs kanskje, men den smaker i det minste ikke så friggin' kunstig som Litago. 2. Tine 24 er en lett og god sjokomelk med mer fokus på kakao enn på sukker, noe jeg har god sans for. God og kan drikke mye før den blir kvalmende. And the winner is: 1. Tine standard sjokomelk er god harmoni. Vesentlig mer fyldig enn overnevnte, noe som gjør at kvalmheten presser seg tidligere på. Men naturligvis så drikker man jo aldri så mye at det blir ett problem. En nydelig drikk som man virkelig setter pris på å ha i kjøleskapet dagen derpå etter en heftig fyllekule. Endret 3. oktober 2008 av Andreasfe Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Vanskelig å få tak i 24 nå - tatt ut av sortimentet på Rimi, Rema og muligens også Norgesgruppens butikker. Håper den ikke erstattes helt av den elendige lett-Litagoen som kom nylig. Den er latterlig veik i smaken. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Cocio er elsk Endret 4. oktober 2008 av Kong _Kake Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Den beste sjokolademelken er det som blir igjen etter at du har laget varm kakao og hatt i kjøleskapet over natten. Nam. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Tine sjokomelk Luuuvvv it! Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Sjokomelk og Litago de beste. Q er helt grei men ikkenoe mer. 24 smaker ingenting. Endret 6. oktober 2008 av Chief_R-W Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Har du hørt om ordtaket "smaken er som baken, delt i to"? Rettelse: "Smaken er som baken - den er delt" Smaken er som baken - den er fæl. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 *kose på 5L Mathilde sjokolademelk* Word! Mathilde eier hardt. Lenke til kommentar
Mr_Mellingen Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 q-melk eller tines sjokomelk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Tine Smak, eller hva den heter, tror den var litt sunn. Den var ganske god. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Cocio, Litago og 24. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Tine Sjokomelk og Litago. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Q-Melks Sjokolademelk ftw! Pleier å kjøpe 1-liters kartongene. Liker også O'boy. Når det er vinter pleier jeg å drikke "Rett i koppen"! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå