Gå til innhold

Hvilken sjokolademelk liker du best?

Anbefalte innlegg

Jeg har begynt å bli glad i sjokolademelk igjen. Er ikke sikker på om det er Q-Melks Sjokolademelk eller Cocio som jeg liker best.

Men hvilken synes dere er best? Liker du best varm kakao eller kald sjokolademelk? Eller går du for Oboy og lignende pulver?

EDIT: Takk Proffesoren :p

Endret av RogueAlien
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mmmm... chocolate! (Homer Simpson)

Det beste er helt klart Q-melks sjokolademelk!

Varm kakao er godt nok det, men foretrekker sjokolade kaldt, om det er sjokolademelk eller sjokoladeplater. Jeg pleier faktisk å fryse ned sjokoladeplatene mine før jeg spiser dem, da knekker de så deilig i munnen :dribble:

Endret av Proffesoren
Lenke til kommentar

Ja Q-Melk Sjokolademelk er en av de bedre jeg har smakt. Så frisk og god. Lenge siden nå men jeg pleide å favorisere Cocio. Tror den er dansk. Det er i hvertfall den på glassflaske. Det ligger alltid litt mørk sjokolade i bånn av flaska også må man riste til sjokoladen blander seg ut i resten av sjokolademelken.

Lenke til kommentar

Umulig valg! Alt går ned med stor nytelse! Er best kald for da går det fortere og drikke..

På Ikea har dem dispenser med Litago i ansatt kantina :w00t: Det er bare og fylla på igjen og igjen og igjen.. Det er faktisk en jævlig god grunn til og begynne og jobbe der :!:

Sjokolademelk :love:

Lenke til kommentar
Q-Melk's Sjokolademelk eller Cocio som jeg liker best

Forresten...

Ikke bruk apostrof som du gjorde i "Q-Melk's"

På norsk er skal det bare skrives "Q-Melks" - uten apostrof - eller "Q-Melk sin"

(Jeg beklager, men jeg kunne ikke la være :blush: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...