RogueAlien Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Jeg har begynt å bli glad i sjokolademelk igjen. Er ikke sikker på om det er Q-Melks Sjokolademelk eller Cocio som jeg liker best. Men hvilken synes dere er best? Liker du best varm kakao eller kald sjokolademelk? Eller går du for Oboy og lignende pulver? EDIT: Takk Proffesoren Endret 23. april 2008 av RogueAlien Lenke til kommentar
Filosof Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Mmmm... chocolate! (Homer Simpson) Det beste er helt klart Q-melks sjokolademelk! Varm kakao er godt nok det, men foretrekker sjokolade kaldt, om det er sjokolademelk eller sjokoladeplater. Jeg pleier faktisk å fryse ned sjokoladeplatene mine før jeg spiser dem, da knekker de så deilig i munnen Endret 23. april 2008 av Proffesoren Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 Ja Q-Melk Sjokolademelk er en av de bedre jeg har smakt. Så frisk og god. Lenge siden nå men jeg pleide å favorisere Cocio. Tror den er dansk. Det er i hvertfall den på glassflaske. Det ligger alltid litt mørk sjokolade i bånn av flaska også må man riste til sjokoladen blander seg ut i resten av sjokolademelken. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Umulig valg! Alt går ned med stor nytelse! Er best kald for da går det fortere og drikke.. På Ikea har dem dispenser med Litago i ansatt kantina Det er bare og fylla på igjen og igjen og igjen.. Det er faktisk en jævlig god grunn til og begynne og jobbe der :!: Sjokolademelk Lenke til kommentar
Filosof Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Q-Melk's Sjokolademelk eller Cocio som jeg liker best Forresten... Ikke bruk apostrof som du gjorde i "Q-Melk's" På norsk er skal det bare skrives "Q-Melks" - uten apostrof - eller "Q-Melk sin" (Jeg beklager, men jeg kunne ikke la være ) Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 Jeg fikk så lyst på sjokolademelk nå jeg da. Men jeg må nok vente til i morgen. Det hjelper liksom ikke å skrive om det.. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Cocio er best ja. Eneste plassen jeg har sett dem selge det her i byen er på narvesen til blodpris Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 ja og det er sånne små drittflasker! Skulle hatt sånne svære dem har i danmark, sverige og sikkert resten av verden.. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Cocio er glatt best. Her hvor jeg bor selger omtrent alle matvare butikkene den. Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Jeg så ikke etter den i dag men jeg kikke nærmere neste gang. Men jeg kjøpte jo Q-Melk Sjokolademelk da hehe! *namm!* Endret 23. april 2008 av RogueAlien Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Personlig foretrekker jeg Nesquick-pulver blandet selv. Bruker gjerne 4-5 toppede teskjeer på et vanlig husholdningsglass. Endret 23. april 2008 av teletubbiekid Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Q-melk sjokolademelk!! Den er veldig god og i tillegg billig. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Iskald Q-melk er nydelig Husker at jeg drakk mye Cocio for 2 år siden, men da jeg skulle smake den i fjor, var den plutselig for sterk for meg Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Tine sin er god, kjøpe en sånn er verdt penga, for den er elsk Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg kjøper vanligvis Tine's Sjokomelk her hjemme, men i Danmark så går det i Cocio på 1 liters flasker. For det finner jeg ikke her hjemme. Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Kjøper vanligvis 1 liters Q-melk. Den er nyyydelig Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Om jeg kjøper sjokolademelk er det stort sett Q sin det går i. Eller evt. Tines Sjokomelk Hjemme går det i Oboy. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Tine sin "24" sjokolademelk er god. Men jeg må helle litt fløte i den for at det skal smake skikkelig godt. Nordmenn har litt å lære fra danskene, Cocio er helt himmelsk. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Q-sjokolademelk uten tilsatt sukker. og den derre dyre greia på glassflaske Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Cocio er helt klart best, av de ferdigblandede. Men av pulverblandingene er Nestle best. O'boy er flaut dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå