Imsvale Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Er helt enig i det du sier der. Akkurat det jeg dreit meg ut med hos eksen og for så si det sånn. Nikkedukke i 2 år er sløsing av tid til noe som er dømt til å gå til helvete. For meg blir spørsmålet det samme. "Vil du bli med å finne på noe?" Men siden det henger litt romantiker tendenser i meg så vil jeg kalle det å "be ut". Ett fett hva man kaller det så lenge det funker for deg. Dessuten liker jenter å bli bortskjemt litt en gang iblant og da er det moro å gjøre det. Pluss å legge på kommentaren "Selvfølgelig forventer jeg ingenting. Ville bare gi deg en skikkelig aften " Men nok OT fra meg nå. Gøy at du er enig, men det gjør litt vondt likevel å lese om hvor ivrig mange gutter og menn er etter å tilfredsstille jenter bare fordi de er jenter. Forventer ikke at hun gidder å tilbringe tid sammen med deg, ønsker å gi henne <et eller annet>. Det skurrer. Hva med at hun må gjøre seg fortjent først? Sosialt samvær er toveis, og det er ikke opp til gutten/mannen å pøse på med alt han har, mens jenta bare tar i mot. Det blir helt feil. Det er en grusom vane, og den er grusomt vanskelig å bli kvitt. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Selvfølgelig går det 2 veier. Eller ikke selvfølgelig, men jeg har det som regel at jeg gir ikke mer enn jeg kan få tilbake seinere. Er helt enig i at det er feil at gutter skal stå for alt det fine. Uttrykte meg kanskje litt feil istad. Sa bare at jeg liker å gjøre det. Men det er ikke vits i å gjøre noe med mindre man får noe ut av det. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Selvfølgelig går det 2 veier. Eller ikke selvfølgelig, men jeg har det som regel at jeg gir ikke mer enn jeg kan få tilbake seinere. Er helt enig i at det er feil at gutter skal stå for alt det fine. Uttrykte meg kanskje litt feil istad. Sa bare at jeg liker å gjøre det. Men det er ikke vits i å gjøre noe med mindre man får noe ut av det. Ja, jeg vet du liker å gjøre det. Jeg liker også å gjøre det. Det er fordi vi har feilaktig lært oss at det gir resultater (og resultater vil man ha; man bedriver manipulering, samme hvordan man snur og vender på det. Like greit å få de resultatene man egentlig sikter etter uansett, ikke vel?). Problemet er så dyptgående og ubevisst at det er utrolig vanskelig å gi slipp på det. Det er en aldri så liten demon i psyken, og den må vekk. Lenke til kommentar
Jon4s Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Virker litt for drastisk for en fredfull skjel som meg.. Men jeg fikk dem da til å holde kjeft ved hjelp av å snakke dem i senk.. ^^ Turte det endelig; mye på grunn av dere. Og hun jenten jeg spurte sa ja til å bli med på noe. Jeg kom med noen forslag, men hun sa bare ane ikke Burde jeg kommer på noe konkret til neste gang jeg møter henne? Vet ikke helt... Men tusen takk for at dere overtalte meg om å spørre, føles såååå utrolig bra!!! Som det allerede er foreslått her: Foreslå noe konkret. For eksempel "Jeg hadde tenkt meg en tur på kino/fest til helga med noen kompiser, du får si ifra om du vil joine". Da er i alle fall ballen hos henne. Og om det ikke skulle gå slik du håper, så ikke depp for mye. Du har i alle fall prøvd, og det finnes flere fisker i havet Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Hva om dama svarer ja til å bli med han og vennene på kino/fest, men det ikke er noen venner der? Og hva om det er noen venner der, kommer han helt til som han vil da? Lenke til kommentar
Jon4s Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Hva om dama svarer ja til å bli med han og vennene på kino/fest, men det ikke er noen venner der? Og hva om det er noen venner der, kommer han helt til som han vil da? Er vel en forutsetning at det er venner der når man først sier det, så gikk ut ifra at jeg ikke behøvde å nevne det. Det viktigste er at hun blir med, så det med "han og vennene" var bare et forslag. Endret 24. april 2008 av Jon4s Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anonyme_* Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Hei igjen.. Jeg ser dere har en heftig diskusjon Vel, jeg har jobbet i hele dag osv. Nå har det seg sånn at bestevennen min er kjæreste med bestevenninen til den jeg liker. ^^ Tja, ... Kunne man planlagt noe sammen ??? vet ikke:S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå