Manfred Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Det hender jo man rett og slett ikke føler seg ferdig etter en gang Lenke til kommentar
kalle_klovn_1990 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Jeg har ikke noen større problemer med å få flere orgasmer etter hverandre. Ganske så følsomt rett etter første gangen, men det går, bare å bite seg i leppa og fortsette Men så er ikke alle liker heller. Lenke til kommentar
PanPan Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Hvordan funker dette med kondom da? Lenke til kommentar
mortania Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Skift kondom Den blir fylt og kan sikkert slites litt ut hvis man holder på for lenge. Meste antall kondomer jeg har brukt under èn akt, er tre. Forøvrig hater jeg kondomer XD Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 sjelden eller aldri at jeg gir meg etter første "omgang" Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Multiorgasme uten "nedetid" innebærer for meg som oftest orgasme uten ejakulasjon. Dette kan trenes opp ved å trene opp PC-muskelen. Med sterk PC-muskel blir alle orgasmer bedre etter min erfaring, så er ingen grunn til å ikke gjøre enkle treningsøkter hver dag. Det vanskeligste er å faktisk huske på å gjøre det. Noe å finne på i en kjedelig skoletime? Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Trene PC-muskelen, samt enten å bruke trykk (med fingrene) på mellomkjøttet (merkelig navn) for å holde igjen ejakulasjon uten å stoppe orgasmen, eller rett og slett holde igjen hele greia (krever bra med selv-disiplin/kontroll, svært lett å la seg rive med og la klimaks gå sin gang). Kan få noen voldsomme orgasmer hvis man gjør dette, så man til slutt ikke har sjanse til å holde igjen. Jeg har fått til det å holde igjen hele greia før. Da var det så vanskelig at jeg nesten fellte ei tåre. Nå klarer jeg ikke å holde det tilbake lenger. Er det bare å ha nok selvdisiplin, så får man til å holde det igjen? Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Kegeløvelser for menn. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Kunne vi ikke fått en dame til å skrive her? For å "forklare" multi-orgasmen Lenke til kommentar
LasH Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Kegeløvelser for menn. Gjør du alle de øvelsene? Lenke til kommentar
Veggin Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Men, hvilket tidsperspektiv snakker vi mellom orgasmene her? 1 min, 5 min, 10 min, 30 min? Det skjer jo ofte at jeg kan komme et kvarter etter første gangen også, men har aldri sett på det som multiorgasme, men mer som runde to. Lenke til kommentar
Filosof Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 He he, PC-muskel er slikt et merkelig navn. Høres jo ut som det har med data å gjøre Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg har fått multiorgasmer selv et par ganger, men da tenker jeg ikke på å bare få flere orgasmer med å bare fortsette å runke. Da tenker jeg mer på tett følgende orgasmer på samme måten som kvinnfolk. Ga dama mi en multiorgasme i helga som hun kom ut av tellinga på. Hun lå å stønna og skalv i over et minutts tid En eks av meg kunne tantriske orgasmer og kunne gi seg selv enkle og multiorgasmer med tankekraft. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 En eks av meg kunne tantriske orgasmer og kunne gi seg selv enkle og multiorgasmer med tankekraft. Hva mener du? Hva er tantriske orgasmer? Hva er tantrisk??? Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Kallileo: Det er det jeg beskrev der. Eller, vel, innebærer mer også tror jeg, men det går blant annet på det og kunne klare å styre orgasmer selv uten ytre stimulanse. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 tantrisk sex går ogsu mye ut på å ha sex uten utløsning. Gjerne med orgasme, men uten utløsning, og at det varer veldig lenge. Men som Pivotal også sier: Det er så mye mer enn det Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 http://no.wikipedia.org/wiki/Tantra Lenke til kommentar
Gjest Guest_Joackim_* Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Multiorgasmer er ikke noe problem, må holde igjen spruten med å kontrollere pc musklen. Når dama stimulerer meg i rumpa og gnir g-punktet mitt har jeg fått mer enn 25 orgasmer på kort tid. Det er en helt syk opplevelse. Alt svartner mens kroppen spennes i bue og skjelver voldsomt, det føles helt anderledes enn vanlig orgasme, så intenst og i hele kroppen lissom. Dama sier jeg hyler som en gal hver gang det skjer:) Kan bare si det sinnsykt digg as. Dama har det også slik, tror gutter og damer får lik opplevelse under serieorgasmer. Vi eksprimenterer hele tiden for å oppnå den optimale serieorgasmen, er digg as:) Alle som ikke har oplevd dette må bare trene opp pc musklen og la hemningene flyte langt vekk...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg