Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Menn og multiorgasmer

Gjest Guest_multi_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Multiorgasme uten "nedetid" innebærer for meg som oftest orgasme uten ejakulasjon. Dette kan trenes opp ved å trene opp PC-muskelen. Med sterk PC-muskel blir alle orgasmer bedre etter min erfaring, så er ingen grunn til å ikke gjøre enkle treningsøkter hver dag. Det vanskeligste er å faktisk huske på å gjøre det. Noe å finne på i en kjedelig skoletime? :)

Lenke til kommentar
Trene PC-muskelen, samt enten å bruke trykk (med fingrene) på mellomkjøttet (merkelig navn) for å holde igjen ejakulasjon uten å stoppe orgasmen, eller rett og slett holde igjen hele greia (krever bra med selv-disiplin/kontroll, svært lett å la seg rive med og la klimaks gå sin gang). Kan få noen voldsomme orgasmer hvis man gjør dette, så man til slutt ikke har sjanse til å holde igjen.

Jeg har fått til det å holde igjen hele greia før. Da var det så vanskelig at jeg nesten fellte ei tåre. Nå klarer jeg ikke å holde det tilbake lenger.

Er det bare å ha nok selvdisiplin, så får man til å holde det igjen?

Lenke til kommentar

Men, hvilket tidsperspektiv snakker vi mellom orgasmene her? 1 min, 5 min, 10 min, 30 min?

Det skjer jo ofte at jeg kan komme et kvarter etter første gangen også, men har aldri sett på det som multiorgasme, men mer som runde to.

Lenke til kommentar

Jeg har fått multiorgasmer selv et par ganger, men da tenker jeg ikke på å bare få flere orgasmer med å bare fortsette å runke. Da tenker jeg mer på tett følgende orgasmer på samme måten som kvinnfolk.

Ga dama mi en multiorgasme i helga som hun kom ut av tellinga på. Hun lå å stønna og skalv i over et minutts tid :p En eks av meg kunne tantriske orgasmer og kunne gi seg selv enkle og multiorgasmer med tankekraft.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Gjest Guest_Joackim_*

Multiorgasmer er ikke noe problem, må holde igjen spruten med å kontrollere pc musklen. Når dama stimulerer meg i rumpa og gnir g-punktet mitt har jeg fått mer enn 25 orgasmer på kort tid. Det er en helt syk opplevelse. Alt svartner mens kroppen spennes i bue og skjelver voldsomt, det føles helt anderledes enn vanlig orgasme, så intenst og i hele kroppen lissom. Dama sier jeg hyler som en gal hver gang det skjer:) Kan bare si det sinnsykt digg as.

Dama har det også slik, tror gutter og damer får lik opplevelse under serieorgasmer. Vi eksprimenterer hele tiden for å oppnå den optimale serieorgasmen, er digg as:)

Alle som ikke har oplevd dette må bare trene opp pc musklen og la hemningene flyte langt vekk......

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...